*MELEĞİM*
Jungkook bayılan bedeni kucağına alarak revir'e götürür,Taehyung yavaşça gözlerini açar kendisine gülümseyen Jungkook'u görünce 'Gülüşü çok güzel' o da Gülümser.Taehyung ayağa kalkarak " gidelim hadi ders başlayacak" Jungkook kafasını olumlu sallayarak Taehyung'u takip eder sınıf'a girince etrafına bakınır, kendilerine sırıtan Hoseok'u görünce yüzünü buruşturur. Taehyung yavaşça sırasına ilerlerken Jungkook'u düşünür birden gözü Hoseok'a kayar ve Hoseok, Taehyung'un zihnine girerek 'BANA AŞIKSIN KİM TAEHYUNG ' Taehyung gözlerini Hoseok'dan çekmeden "Seni seviyorum " tekrarlar yerine geçer.Onu kıskançlık ile izleyen Jungkook'u fark etmeden Hoseok alayla sırıtarak Jungkook'a bakar o sırada SeokJin sınıf'a girerek Hoseok'a sinirli bakar gözü Taehyung'a kayınca onun Hoseok'a hayranca bakması garibine gider Kafasını Kook'a çevirince sinirlendiğini görür.
Ama Jungkook bilmiyor ki çoktan Tae'in kalbinin onun için attığını, SeokJin, Kook'a dönerek "Önüne dön beni sinirlendirme " Jungkook korku ile SeokJin'e bakar " tmm Hyung " gülümsemeye başlar.
Okul müdür'ü sınıf'a girerek " Yarın tam 1 hafta kamp yapacağız şimdi herkes adını yazdırsın" hepsi adını yazdırır. Jungkook hüzün ile "harika görevimin yarısı gitti." SeokJin, Jungkook'a sarılarak " Görev yeni başlıyor Jungkook şeytan iş başında" Kook, dolu gözlerle bakar ve ses duyulur " ARTIK GÖREVİN BAŞLADI JUNGKOOK FANİ Yİ MUTLU ETME'NİN YANINDA ŞEYTAN'IN OYUNLARI DA SANA SINAV" Jungkook, sadece kendisinin ve SeokJin'in duyduğu ses ile kafasını belirsiz sallar. SeokJin kafasını arkaya çevirerek Hoseok'a bakar kendisine sırıtarak baktığını görünce dil çıkartır.
*KAMP GÜNÜ*
Büyük kamp günü gelmişti. Taehyung sürekli Jungkook'a Hoseok'u anlatıp durur Kook buruk gülümseme ile Taehyung'a bakar "Seni seviyorum Taehyung umarım mutlu olursun " Taehyung sevinçle " Daha mutlu olmadım sen benim meleğim sin değilmi onunla çıkmamı sağla " SeokJin sinirle Taehyung'nun koltuğuna tekme atar " sabah sabah fazla çenen düşük kapa çeneni" Taehyung dudak büzerek kollarını birleştirir.
Kamp yapacakları yere varirlar. Herkez yerlestikten sonra yorgunca Çadırlarına geçerler.Jungkook yan tarafında yatan SeokJin'e bakarak " Hyung beraber mi yatacağız... " SeokJin yan dönerek Jungkook'a bakar " Kook dinlenmek için yattım rahatsız olduysan Taehyung u buraya gönderirim" Jungkook, SeokJin'i kırdığı'nı düşünerek " Öyle değil" SeokJin gülerek " yat dinlen Kook, Taehyung u uyandığım zaman göndereceğim ve biz beraber yatmıcaz Taehyung'un çadırın uyuyacağım sizde burda" Jungkook Üzgünce " Hyung küsme bana" SeokJin derin nefes alarak "sus artık cidden enerjiye ihtiyacım var " Jungkook yavaşça çadırdan çıkarak etrafta koşuşturan Taehyung'a bakar. "Hey Tae ne yapıyorsun" Taehyung nefes nefes e "öğretmenlere yardım ediyorum" "Tamam sanada ben yardım edeyim " gülümseyerek Taehyung'a yardım eder,
Hoseok onları seyreder keyifle ilerleyen saatlerde... Hoseok, Taehyung'a yaklaşmaya başlar, Taehyung utangaçlık la Hoseok'a bakışlar atar. Jungkook çadırından sırtında uyuklayan SeokJin ile çıkar "Hyung yemek yiyeceğiz bunları Taehyung ile beraber yaptık" Jungkook arkasında mırıldanan SeokJin'e kulak verir kafasını kaldırınca gülüşen ikiliye bakar.dislerini gıcırdatır
SeokJin kafasını kaldırır ikiliyi görünce göz devirir.sonra aklına sinsice plan gelir hadi ama o bir melek iyilik yapacak Taehyung'un, Jungkook'u sevdiğini biliyor onun kalbini okuyor...
Yandan sırıtarak '' ıhmm Kooookiiiiieeee bana sen yedirirmisin '' Jungkook ne olduğunu anlamadan ''peki hyung'' Taehyung ve Hoseok ikiliye bakar Taehyung kaşlarını çatarak. 'saçmalama Taehyung onlar kardeş siktir kimi kandırıyorum onlar dünyada kardeş' içinden geçirir.Hızla ordan gider Hoseok'da arkasından, Taehyung gözden kaybolunca SeokJin endişe ile ''acilen onu bul Jungkook çünkü şeytan Hoseok ona birşey yapacak'' Jungkook hızla ormanın derinlliklerinde kaybolur, SeokJin , Hoseok u düşünce yolu ile bulmaya çalışır görüntüler gözünde belirir. SeokJin hızla ormana koşarak tam uçurumda yaralı duran Hoseok'u görür ,ona doğru koşarak endişe ile ona bakar '' heyy heyy iyimisin'' Hoseok baygın halde inler,SeokJin gözlerini kapatarak Hoseok'un elini tutar kendilerini ıssız kulübe gibi yere getirir ( saçmalamayın tabikide the secret angel'a özenmedim :D )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEĞİM (TaeKook)
Fanfic"Jungkook beni sevdiğim çocuğa kavuşturduğun için sana minnettarım" Jungkook zayıfca gülümser gözünden 1 damla düşer ve birden gök gürler."Taehyung" " bak Jungkook görevin beni mutlu etmekti ve mutluyum" ve bir gözyaşı daha ardından yıldırımlar. ...