"Meglepetés"
Senki se szereti, ha a párja elhanyagolja. Ha a munka fontosabb, mint a szerelmével együtt töltött idő, ha csak két-három percet beszélnek már több hete, mert valaki mindig elfoglalt, és lassan olyan fáradt, hogy ha szabad ideje van eszébe se jut más, csak az, hogy pihenjen. Pocsék egy érzés, és Louis se gondolja másképp. Az ő munkája valamivel könnyebb, dráma tanárként nincs is minden nap órája, és megesik, hogy délre már otthon van. A közeljövőben nem is lesz előadás, amire gyakorolniuk kellene a dráma tagozatosokkal, így nyugodtak a napjai. De piszok egyedül van, mióta párja, Harry beleásta magát a munkájába és napok, lassan hetek óta nem is látta. Hát milyen kapcsolat ez?Most is csak ült a kanapéján, előtte a dohányzó asztalon a tizedikesek, tizenegyedikesek kijavított dolgozata pihent, és kezdte halálra unni magát. A barátját akarta, Harryt akarta. Hogy csak üljenek és beszélgessenek az erkélyen, vagy valami filmet nézve kritizálják azt, talán a hálószobában pótolnák be az elhalasztott időt. De nem, ő most egyedül unatkozik.
És ekkor jött az ötlet.
Harry rengeteget dolgozik a cégnél, éjt nappallá téve, amikor pedig végre haza esik hulla fáradtan, csak az ágyába dől és alszik is. Nem gondol se Louis-ra, se a munkára, semmire csak az alvásra. Így a háza úgy nézhet ki, mint a talált tárgyak részlege a plázában. Talán ki kéne takarítania.. Igen!
Fel is pattant és a táskáját felkapva már el is indult. Meglepi barátját!Egy hosszú bevásárlás és egy kis kitérő után a videótékában, végre a Styles lakásra ért. Kicsit nehéz volt két emeletet lépcsőzni annyi nehéz szatyorral, de csak sikerült, még ha párszor meg kellett állnia kifújni magát. A papírzacskókat letéve a földre kereste elő a Harrytől kapott kulcsát. Pár hete jutottak arra, hogy a párkapcsolatukban tenniük kell egy lépést, de az összeköltözést még korainak tartották, ezért kulcsot adtak egymásnak.
Habár a lakásban nem volt akkora káosz, mint amire számított, de azért ráfért egy alapos takarítás.
Hát nem is húzta tovább.
A vásárolt dolgokkal feltöltötte a hűtőt és a szekrényeket, összepakolta a szétgorált ruhákat és papírokat, majd elkezdte a munka nehéz részét. Felsepert, elmosogatott, ami után egy kis pihenés címszó alatt megnézett a kedvenc sorozatából egy részt, majd folytatta a meglepetést. Lemosta az ablakokat, az asztalokat, felporszívózott a szobákban és a nappaliban, felmosott a fürdőszobában és az előszobában. Elégedetten nézett körbe a lakásban, amikor kész volt mindennel. Hát igen, ezt ő csinálta. Bár az ő lakása is ilyen lenne... Na jó, az nem Louis lenne, ő kupis, a lakásának is olyannak kell lennie. De Harry igényli a rendezett, tiszta környezetet, hát megcsinálta neki.Megfogta a koszos vízzel teli lavort, amivel a növényeket és a polcokat mosta le, majd elindult a fürdőszoba felé. Illetve elindult volna. Mert túl nagy lendülettel vette fel, mire abból kiborult egy kis víz a padlóra, lépve egyet pedig megcsúszott abban, végül a földön kötött ki, az egész lavort magára öntve. Végszóra benyitott Harry.
A fiú lefagyott az ajtóban és csak meglepetten nézte a földön ülő, vizes párját, majd amikor felfogta a történteket hangosan elkezdett nevetni. A nyitott ajtóban kapaszkodva, könnyes szemekkel kacagott, miközben Louis mérgesen nézte, ahogy szépen kinevetik. Hát ezért tett mindent rendbe? Ezért fáradozott?- Lou... Lou mit keresel te itt? - kérdezte Harry, miután jól kinevette magát és megnyugodott.
Louis hirtelen nem találta a szavakat, zavartan nézte a körülötte, és rajta lévő koszos vizet. Hát igen..takarított.
- Meglepetés?... Talán haha - nevetett kínosan magán, behúzott nyakkal és a gondolattal, hogy most igazán lehetne láthatatlan. Csak addig, míg a víz fel nem szárad, utána boldogítaná barátját, persze.
Harry újra felnevetett ezen, majd segített feltápászkodni Louis-nak a földről, aki megint el akart esni, de párja erősen tartotta.
Amikor már biztos lábakon állt, büszkén kihúzta magát és körbe mutatott a nappaliban.- Minden tiszta.
- Takarítottál?
- Igen. Meg bevásároltam, meg kikölcsönöztem azt a gagyi filmet, amit valamiért úgy szeretsz, a Kegyenc fegyencet, és mindent, hangsúlyozom.., minde...- de befejezni nem tudta. Párja ajkai elhallgattaták.
Olyan rég csókolta meg, hát azt hitte ott fog elolvadni, hogy Harrynek a víz mellett, őt is fel kell majd törölnie.
Igazából mindkettőjüknek szörnyen hiányzott a másik, így csak ott álltak és elvesztek a szerelemben egy kis időre, de amikor észhez tértek, összeszedték magukat. Harry hozott egy rongyot, amivel feltörölheti a vizet, Louis rendelt egy kis kínai kaját, majd a tv-t üzemeltette be. Levágodott a kanapéra, megvárta párját, majd együtt végig nézték azt a gagyi filmet. De olyan jól érezték magukat, hiszen együtt voltak, és csak ez számított.