Kihívásos cucc 3. - Narry

71 8 7
                                    


"Csak tegyél úgy, mintha randin lennénk!"


Niall szerette a barátját, hiszen a legjobb barátjáról volt szó, utálni sosem tudta volna, mégis abban a percben Harry volt a legutáltabb személy a világon.
Elsőnek is, elrángatta kellemes ebédje mellől, hogy kémkedjenek a fiú kiszemeltje után. Másodjára az, hogy utálta a csajt és Harry nem engedte, rendeljen valamit legalább magának. Szóval éhes volt és mérges, ami sose jó kombó.

- Úristen idenézett, meglátott - szólalt meg váratlanul Harry pánikolva.

- Mit vártál? Már tíz perce nézed pislogás nélkül. - morogta válaszul Niall. A könyökén támaszkodott, unatkozott, arcán nyilvánvaló szenvedéssel.

- Ez nem igaz!

- Na jó, tényleg nem igaz... Kettőt pislogtál.

Harry bosszúsan fújtatott egyet, majd újra a lány felé fordult, aki még mindig kíváncsi szemekkel nézte az asztalukat. Niall mosolyogva intett neki, mire Harry gépiesen a pániktól, de ő is integetett kiszemeltjének. Sophie évfolyam társuk, két közös órájuk van vele, Harry pedig év eleje óta kissé megszállottja a szőke hajú, kék szemű lánynak. De Niall utálta. Hangos, kényeskedő, roppantul idegesítő hangja, szörnyen nagyképű fellépése, és tenyérbe mászó képe volt. Ráadásul azt hitte Niall meleg, sosem szólt hozzá, csak nézte és a háta mögött suttogott valamit mindig róla. Hogy homofób e Sophie? Ezt nem tudni, de Niall arra tippelt volna.

- Úristen felállt, és erre tart - fordult felé Harry. Pánikolt volna? Nem, az ide már kevés.

- Harold nyugodj már le! Szerinted mit gondol rólad, ha így rád nézz?

Bolond. Igen, annak tűnt abban a percben.
Niall kihúzta a hátát és úgy tett, mintha az italkínálatot vizslatta volna eddig is, hogy ha Sophie odaér hozzájuk, ne legyen túl gyanús. Legalább ő ne. Mert kedves barátja előtte úgy nézett ki, mint aki mindjárt rohamot kap, ami miatt meg is ijedhetett volna, de már ismerte a göndört. Amint a csaj az asztalukhoz ér, már tolni is fogja neki a gáz vicceket és a burkolt felszedős szövegeket. Ez a pillanatnyi elmezavar csak addig van, míg átgondolja a dolgokat, Niall pedig túl sokszor látta ezt. Az egyik percben még a kezét rángatja, hogy ölje meg, mert a csaj nem nézz vissza rá, aztán a következő percben már fűzögeti a zavarban lévő leányzót. Szóval Harry nagy csajozós, csak néha bekattan nála valami.

- Ha kérdezi, randin vagyunk.

Niall kiejtette a kezéből a listát és döbbenten nézett barátjára. Ez már nem pillanatnyi zavar...ez már a bomlás jele.

- Randin? Mért lennénk mi randin?

Zavartan nézte, ahogy a lány, ahelyett, hogy már az asztaluknál lenne, megáll a pultnál és az asztaluk felé mutogat. Jaj istenkém mért nem tudott egyenesen hozzájuk jönni?

- Azt hiszi meleg vagyok, és kavarok veled. Múltkor, amikor ránk köszöntél a folyosón éppen arról kérdezett, hogy te az vagy e. Mármint meleg. Én meg annyira meglepődtem, hogy azt mondtam majdnem. Aztán azt kérdezte, hogy én vagyok neked az első? Én hülye meg rábólintottam.

- Jézusom Harry... Megöllek, komolyan megöllek.

- Legalább tegyél úgy, mintha randin lennénk! Tudod, hogy a lányok imádják a meleg fiúkat.

- De Rebecca nem!

Rebecca Niall kiszemeltje volt, már egyszer elhívta egy randira, de az családi okok miatt elmaradt, így azóta csak beszélnek. A Horan fiú pedig még gyűjti a bátorságot, hogy újra elhívja.

- Úristen felejtsd már el azt a libát, csak barát vagy neki.

- Styles én megetetem veled a golfütőmet!

- Persze, persze. Nagyon jó ötlet.

- Sziasztok fiúk.

Sophie mosolyogva állt meg az asztal előtt. Kezeit összekulcsolta a háta mögött, lábain előre-hátra hintázott és aranyosan nézte hol Harryt, hol Niallt.

- Szia - húzta ki magát Harry és vette elő azt a gödröcskés mosolyát, amit imádnak az emberek.

- Hello - morogta Niall a kezén megtámaszkodva.

Ezután pedig kezdetét vette a hosszúra nyúlt beszélgetés. Kérdezgetett, a fiúk válaszoltak, Harry kérdezett, Sophie válaszolt, Niall magában puffogott. Később Sophie barátnője is csatlakozott hozzájuk, akit sajna ott felejtett a kávézó másik felén. Kedves lány volt, félénk és aranyos, de szinte egész végig csendben volt, csak néha szólalt meg, amikor kérdezték, egyébként elvolt a telefonjával.
Niall el akart onnan tűnni, és még a limonádé se segített rajta, amit a lány rendelt meg, de Harry fizette ki. Az úriember...aki most is a gáz szövegeivel jött, ami a lányoknál valamiért bejön. Dehogy miért?
Az óra már a délután kettőt ütötte, amikor Niall ezt megunta. Éhes és fáradt, szóval távozni fog.

- Én szerintem lassan megyek..még sok a tanulnivaló és előtte lenne pár dolgom..

Hirtelen bejelentése miatt az asztalra csend telepedett. Harry meglepetten nézett rá, Sophie szomorúan, a barátnője pedig egy pillantásra méltatta csupán.

- Oh ezt sajnálom, szívesen beszélgettem volna még veled - adott hangot magának és a szomorúságának Sophie.

- Persze, én is..de a kötelesség..

- Haza kísérlek - pattant fel Harry, de amint meglátta Niall csúnya tekintetét, lassan visszaereszkedett a székére.

- Haza találok egyedül is, köszönöm.

- Jaj bocsánat! - kiáltott fel hirtelen Sophie, mire mind a hárman rákapták a tekintetüket. - Annyira sajnálom Niall! Idejöttünk és beletolakodtunk a randitokba!

Niall elsőnek döbbenten figyelte a lányt, várta, hogy elnevesse magát vagy valami, de az csak sajnálkozó szemekkel nézte őt. Oh, tényleg..azt hiszi melegek.

- Eh lehet még se vagyok olyan meleg, nem a te hibád - lapogatta meg a lapockáját gyengéden. Nem akarta erősen, ne hogy véletlen lefejelje az asztalt. Nem, nem akarta, csak elképzelte.

- Oh valóban? - csillantak fel szemei, mire Niallben megfagyott a vér. Ez semmi jót nem jelent.. - Akkor elkérhetem a számodat?

Harrytől egy meglepődött 'áh' hallatszódott, de őmaga megszólalni se bírt volna. Csak nézett maga elé és gondolkozott, hol rontotta el...

- Sophie ez szer...- kezdte Harry, de a Horan fiú újra elhallgattata egy pillantásával.

Sóhajtott egyet, majd hátra lépve egyet rázta meg a fejét.

- Inkább vigasztald meg Harryt... Ő se olyan meleg, csak első nézésre tűnik annak haha - és már fordult is, hogy távozzon.

Azonban Harry még utána szólt.

- Még beszélünk Niall! - hátra fordulva látta, hogy a göndör fiú mérgesen nézi őt, kezei ökölbe szorítva remegtek az asztal alatt, de amikor a lányokra nézett csak szomorúan pislogott, mint egy kirakott, ázott kutya.

Niall magában alaposan elszidta barátját mindennek, míg haza sétált. De tudta, megutálni sosem tudná, akárhány ilyen jelenetet is kelljen átélnie a fiú miatt. Túlságosan szereti ő Harry Stylest.

Stupid Little ThingsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora