9.Bölüm

72 3 6
                                    


CHOLE AĞZINDAN
Şimdiden söyliyim aralarda spoiler var parentezdekiler ! 
"Var diyemem ama yokta diyemem "
"Nee" " Şey benim hoşlanıp hoşlanmadığımı anlayamdadıgım biri var o benden hoşlanıyor bide bana açılamayan biride var bu aşk mevzuları karışık ama artık yavaştan emin oluyorum ben onu sadece arkadaş olarak görüyorum sanırım "
OFF nasıl olur abime şimdi bunu anlatsam neler olur en iyisi iki taliplisi olduğunu söyliyim azıcık hızlansın canım😂(bu Chole den her şeyi  bekleyin 😆 daha neler sağlıcak daha oo neler yapıcak hikayede görevi çok  onun ) ee bir kızı on kişi ister bir kişi alır hemen abimin yanına  koştum "abi marinetti iki kişi seviyomuş hatta biri teklif etmiş birşey dememiş benim anladigim kadariyla bizim saf marinette😲(daha hiç birşey görmedin ileriki bölümlerde bunu dediğin için pişman olucan)  kanıyooooo  bu adama" abim yumruklarını sıkı yakında düğün olur (daha orada hiç birşey yokkk ben daha neler oynaticam bu kadar emin olma😋 )
ADRİAN AĞZINDAN

Chole'nin dediği ile marinettin odasına gittim ve içeri daldım

BÖLÜM  KISA BİLİYORUM AMA BAYADIR ATMAMIŞIM VE BİR OKUYUCAMA 3 AY ÖNCE ATICAM DEMİŞİM 3 AYDIR UNUTUYORUM 3 HAFTALIK TATİLDEN ÖNCE GELEN BÖLÜMLER KISA OLUCAK 3 HAFTALIK TATİLDE SİZE UZUN BÖLÜMLER ATICAM  

1) MARİNETTİN BAHSETTİĞİ KİŞİ  DAVİN Mİ YOKSA LUKAMI YANİ SAĞIM SOLUM BELLİ DEĞİL ?

2) ACABA MARİNETTİN KAFASINI KARIŞTIRAN KİM  ?

3) BU ARKADAŞ BAŞKA BİRİ OLABİLİRMİ?

4) DAVİN KİM ???

DAVİN KİM BUNU SİZE BAYA MERAKTAN SONRA GÖSTRİCEM  KİM  OLABİLİR YORUMLAR

ARAMIZDAKİ SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin