4. bölüm

84 12 5
                                    

Bu bölüm Doğa, Sevde ve Selen'e olsun.Sizi seviyorumm.
Doğa 'n ağzından~
Yaklaşık 2 saattir yürüyoruz fakat hala bi sonuç alamadık, sanırım ayaklarıma ultra mega kara sular indi.Kimse bişey demiyo diye susuyorum ama Alya'yı bi dürtücem.
Doğa:Alya.
Alya:Ne var?
Doğa:Ne var denmez kankaya .Neyse , benim ayaklarıma kara sular indi ne zaman durcaz.
Alya:Alex, anastasia bi-bi
Doğa:Noldu niye kekeliyosun.
Alya:Anastasia arkana bakmadan bize doğru gel , Alex sende.
Anastasia:Ama
Alya :Söylediğimi yapın!

Alya'nın ağzından~
Alex'e arkasındaki bize doğru gelen yaratığı söyleyebilirdim fakat Anastasia çok korkardı.Sonunda yanımıza geldiler.Doğa'da görmüş olmalı ki iyice dibime sokulduve kulağıma "eğer burda ölürsek bil ki çikolatalarını ben yiyodum "dedi ve bu beni azda olsa güldürdü.
Alya:Şimdi arkanızı dönün ve kaçmayın.
Anastasia kulak kanatıcak kadar uzun bi çığlık atıp sustu.
Alex:Ne istiyosun bizden.
Yaratık:Aa ama daha tanışmadık.
Yaratık  gerçekten korkutucu gözüküyordu sürekli gözlerinden siyah bi sıvı akıyodu , vücudunun kimi yeri kemik kimi yeri etti ama derisi yoktu.
Boynuzları vardı ve sırtîndaysa tuhaf şekiller...
Yaratık:Aslında ben hepinizi tanıyorum, durun hemen kendimi tanıtayım, adım Samorgan.
Demek adı buydu.
Samorgan:Ve hepinizin en kötü kabusuyum.
Anastasia aniden lafa atladı
Anastasia:Klişe
Yaratık aniden tuhaf bi ses çıkarıp anastasianın yanına gelmeye başladı.
Anastasia çığlık attı.
Alya:Kaçın!
Var gücümüzle koştuk ...

Bölümlerin kısalığının farkındayım , kusura bakmayın bu bölüm çok olmadı gibime geldi, fikirleriniz benim için çoook önemlidir yorum yapmaktan kaçınmayın.Sizi seviyoruuuumm...

On AltıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin