Doğa:Hey, sanırım kâğıdı buldum! ...
...
Hopper ' ın ağzından ~
Doğa ' nın kâğıdı buldum diye bağırmasının ardından Alya'yla olan konuşmamız sona erdi. Şimdi ise kağıdı açıyor.
Doğa:İki bilmeceniz vardı, ikisinide çözdünüz, şimdi...meydana ilk ulaşan ve kağıtları bana veren takımın ailesi yaşar.
Şimdi ise koşa koşa meydana yetişmeye çalışıyoruz.Umarım ki kazanabiliriz.
O sırada dünyada Alya' nın babası Samet bey samor portalına kapı açmaya çalışıyordu.Samet beyin ağzından ~
2 saattir samor portalına kapı açmaya çalışıyorum .Ben ateş elementinin bekçisiyim.Kızlarımda ateşin gücünü kontrol edebiliyor fakat daha bilmiyorlar. Doğa daha kızım olduğunu bile bilmiyor.Samor portalına kapı açabilmek için babamın defterindeki sözlere ihtiyacım var.Fakat babam öldüğünden beri defteri hiç kullanmadım , bu yüzden yerini bilmiyorum.
30 dakika sonra
Defteri depoda buldum.Ve şimdi terastayım.Sözleri söylemeye başlayacağım.Ne kadar çabuk orda olursam o kadar iyi olur.Alex'in ağzından ~
Yaklaşık 30 dakikadır koşuyoruz . Meydan göründüğüne göre 5 dakikalık mesafe kaldı.
Bi dakika , orda bizim buraya girdiğimiz kapıya çok benzeyen bir kapı var , ve bir adam samor portalına girdi.
2 dk sonra
Alya ' nın ağzından ~
Meydana vardık.Bi dakika, yoksa meydanda samorganla savaşan...
Alya:Ba-baba.
Samet bey:Alya ' m Doğa sen Alya'nın kızkardeşisin, eğerki Dünya'ya beraber beri dönemezsek diye size bunu yazdım.
Babam bunu söyledikten sonra bana doğru bir mektup fırlattı.
Doğa:N-nasıl , bu olamaz! Benim ailem trafik kazasında öldü!
Samet bey:Mektubu okursan anlarsın, başın sağolsun, koruyucu ailenide kaybettik.
Doğa ' nın ağzından ~
Olamaz, olamaz, olamaz..Olmamalı, beni niye bıraktılar! Niye ben , niye Alya değil? En iyi arkadaşım sandığım kişi kız kardeşimmiş! Ben bunları düşünürken bağıran bi adamın sesi i duydum.
Samet bey :Sizin elementinizde benim gibi ateş, ve kontrol edebildiğiniz duygu ise sinir, kalanları kağıtta yazıyor!
Ve tam bu sırada yine Samet amcanın, yani babamın sesini duyduk.
Samet bey:Ahhh.
Yeni bulduğum babama samorgan boynuzlarını geçirmiş, babam... babam öldü.
Alya ve Doğa:Baba!
Daha sonra Alya ' yla sarılıp ağlamaya başladık.Fakat kuşkusuz ikimizinde aklını kurcalayan ve merak ettiği bişey vardı, mektup...Bu gün biraz geç attım kusura bakmayınn, şimdi yeni bölüm yazmaya başlıyorum bu gün 2 tane daha gelirr.Sizi seviyoruuuuumm. Yeni bölümler için takipte kalınn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On Altı
AksiAlya 'nın ağzından ~ Alya:Geber! Samorgan : Küllerimden doğacağım. 16 yaşındaki 16 kişi ve hayatlarının değiştiği an.Bakalım herkes Samor Elementa boyutundan sağ çıkabilecek mi ?Okuyun pişman olmayacaksınız, instagram iremsgalaksi:)