-Remus POV-
Ik weet niet wat er vannacht gebeurde, ik word wakker in men dorm in men bed. Ik heb het gedaan met Bubbles en het was awesome. Het doet pijn als ik denk dat ze weg zal gaan maar ik zal haar nooit vergeten dat is zeker.Ik sta op en loop naar de great hall. Ondertussen vertel ik het de jongens. "Ze gaat dus binnenkort weg?" Vraagt Sirius verontwaardigd. Ik knik kort. We zien Bubbles praten met Lilly aan de tafel.
We gaan naast haar zitten en wanneer James naast Lilly gaat zitten staat ze op en loopt ze weg. "Waar hadden jullie het over?" Vraagt Peter als Lilly weg is. "We hadden het over potions." Antwoord Bubs.
Ik glimlach naar haar en ze legt haar hoofd op men schouder. "Je ziet er moe uit oehoe!" Zegt James en ze kijkt hem aan. "Weinig geslapen." Antwoord ze en ik grinnik een beetje. Hun blikken gaan van haar naar mij en terug.
"Oh iew!" Zegt Sirius dramatisch. "Wat moet ik dan zeggen over al die meisjes die jij al hebt gehad?" Vraag ik en Bubbles lacht zacht. "Haha grappig." Zegt Sirius sarcastisch en we lachen harder.
Na het ontbijt gaan we naar de aparte lessen. Na alle lessen komen we in de courtyard aan en zien we Bubs pratend met Lilly alweer. Lilly kijkt James aan en schud haar hoofd. Bubbles praat verder.
"Waar zouden ze het over hebben?" Vraagt Sirius. "Volgens mij over jou James." Zeg ik en ze knikken. Lilly loopt onze kant op en kijkt James aan. "Ik zie het niet hoor Bubbles." Zegt Lilly en draait zich om.
"Geloof me nou maar gewoon." Antwoord Bubbles. "Lilly, wil je met me uit deze zaterdag?" Vraagt James en Lilly kijkt naar Bubbles die knikt. "Goed dan." Zegt Lilly en we staan er allemaal stil van.
"Zaterdag een uur in de drie broomsticks." Zegt James geschrokken en Lilly knikt. Ze loopt weg en Bubs komt bij ons staan. "Zei ze nou net ja?" Vraagt James ongelovig. "Ik zei dat ze je een kans moest geven." Antwoord Bubbles.
Ik leg men arm om haar heen en James omhelst haar. "Dankje Oehoe!" Roept hij en Bubs lacht. "Vannacht volle maan." Antwoord Peter. "Ik blijf wel bij je." Antwoord Bubs en ik glimlach.
"Hoe word je een Animagus?" Vraagt Sirius nieuwsgierig. "Lang verhaal." Antwoord Bubs maar we luisteren aandachtig als ze het uitlegt. Na het avondeten lopen we beide naar de womping willow.
"De professoren moeten wel doorhebben dat jij me helpt." Zeg ik als we binnen zijn. "Komt goed ik ben hier." Antwoord ze en zoent me kort. Ik begin te transformeren en voel de hevige pijn door men lichaam trekken. Ze veranderd in een uil.
Ik word wakker op de grond en herinner me niks meer. Bubs kijkt me aan en hurkt naast me neer. "Gaat het babe?" Vraagt ze en ik knik en trek haar op me. Ze giechelt schattig en kijkt me aan.
"Bedankt dat je er was." Zeg ik en zoen haar. "Sure." Antwoord ze en we staan op. We gaan naar de great hall maar onderweg worden we tegengehouden door McGonagall. "Klopt het Remus dat je geen wonden hebt?" Vraagt ze en ik knik.
"Hoe?" Vraagt ze en ik kijk naar Bubbles die men hand vast heeft. "Ze is een Animagus, het helpt heel erg." Antwoord ik. "Oh fijn." Zegt ze en kijkt naar onze handen met een glimlach.
Ze loopt weg en we beginnen te lachen. "Ze is echt veel te lief." Antwoord Bubs en ik knik. We gaan naar binnen en gaan zitten. "Je ziet er goed uit Remus." Zegt James grinnikend en ik kijk naar Bubs.
JE LEEST
Back in time
FanficBubbels Star is een Hufflepuff studente die door een ongeluk naar 1976 wanneer de marauders op school aankomen. Niemand daar weet ervan en ze word verliefd maar het voelt verkeerd aangezien een relatie daar nooit kan blijven.