Hoofdstuk 5

75 5 0
                                    

-Remus POV-
Ik loop van Bubbles naar men ouders op het perron. Ze omhelzen me en kijken Bubbles aan die bij James en Sirius staat. "Wie is dat meisje Remus?" Vraagt men vader. "Bubbles Star, ze is men vriendin." Zeg ik

We gaan naar huis en gaan op de bank zitten. "Ze zag er heel aardig uit." Zegt mam en ik knik. "Is ze ook. Ze komt uit België." Antwoord ik. "Interessant een buitenlandse." Grinnikt men vader.

"Trouwens we gaan overmorgen bij de Potters eten." Zegt mam en ik word ineens heel vrolijk. "Dan kunnen jullie Bubbles ontmoeten, ze verblijft bij hen." Antwoord ik en ze knikken.

De twee dagen hadden niet trager kunnen gaan maar we staan voor het huis van James en kloppen aan. De deur gaat open en men ouders omhelzen die van James. We lopen naar binnen en James rent de trap af. "Remus?" Zegt hij vrolijk en omhelst me.

"Bubbles Sirius! Remus is hier!" Roept James en Sirius rent de trap af en omhelst me. "Als dit weer een grap is om me uit bed te krijgen..." Bubbles stopt haar zin en omhelst me vrolijk.

"List?" Vraag ik en ze kijkt James boos aan. "Ja ik had vaker gezegd dat jij er was zodat ze haar bed uit kwam." Lacht James en ik glimlach. "Bubs, dit zijn men ouders trouwens." Zeg ik en ze schudden elkaar de hand.

Na gauw kennismaken gaan we aan tafel zitten. Onze ouders praten met elkaar en ik wend me op de jongens en Bubs. "Het was geniaal, je had der moeten zien." Lacht James.

"Sorry dat ik tien minuten nodig heb in de ochtend. Ik ben niet zo snel door men haar heen als jullie." Antwoord Bubbles lachend. We praten nog wat verder en dan rennen we met zen allen naar James' kamer.

We gaan zitten en ik leg men arm om Bubs heen. "Maar Amy van Slytherin is hot!" Zegt Sirius en we lachen. "Amy? Serieus?" Vraagt James. "Ja prongs, Amy. Waarom Lilly anders he?" Vraagt Sirius.

"Remus we gaan!" Roept men moeder en we gaan allemaal naar beneden. Ik zeg gedag tegen de jongens en omhels Bubbles. Ze zoent me zachtjes en dan ga ik weg.

"Bubbles is een goeie Remus, hou haar vast." Zegt mam en ik glimlach. Ik ben blij dat ze Bubs leuk vinden want ik hou van haar en wil der niet meer kwijt. Ik ga naar mijn kamer en tel de dagen af dat ik Bubs weer zal zien.

Back in timeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu