-Algemeen POV-
Remus komt het kantoor van Dumbledore in en Bubs ouders staan al daar met alle professoren. "Ze wil terug Albus! Geloof het of niet maar ze wil terug!" Zegt McGonagall begrijpend.Bubbles ouders hebben al gehoord dat ze de tijd in werd gezogen. "Ongelooflijk waarom?" Vraagt haar moeder. "Ze was verliefd." Antwoord Dumbledore. Remus voelt zich even heel ongemakkelijk. "Haal haar." Zegt Dumbledore en McGonagall loopt het kantoor uit.
Niet veel later komt ze terug met Bubbles. "Bubbles, hoorde ik dat nou goed? Jij wil terug naar 1975?" Vraagt haar moeder verbaasd. "Ja mam." Antwoord ze. "Je kan wel sterven daar!" Zegt ze.
"Hier kan ik ook sterven, maar daar voelde ik me meer thuis." Antwoord Bubbles. "Geef me een goeie reden waarom je terug zou moeten." Zegt haar vader. "Omdat... omdat ik daar vrienden had, een vriendje dat ik achterliet." Zegt ze.
Iedereen is even stil. "Mam, pap, ik was een uil. Ik werd Oehoe genoemd. Ik had een kussengevecht met Sirius en James en ik heb Lilly overtuigd James een kans te geven." Zegt ze en Sirius lacht.
"Ik was goed in bijna alle vakken, en ik juichte voor Gryffindor al speelde Hufflepuff ook diezelfde dag. De marauders kwamen op voor me wanneer dat nodig was en ik hielp hun wanneer ik kon." Zegt ze.
"We lachte ons kapot, dat herinner ik me nog, en we hadden je een smoesje verteld dat je vriendje er was zodat jij je bed uit kwam bij James thuis met kerst." Lacht Sirius. "Dat was gemeen." Antwoord Bubbles.
"Ik studeerde vaak samen met Remus, en en ik wil gewoon terug!" Zegt Bubbles. "Denk je dat dat kan?" Vraagt haar moeder aan Dumbledore. "Je zal oud worden, en hier terecht komen over een aantal minuten wat voor jou jaren zal duren." Zegt Dumbledore vrolijk.
"Is dat een ja?" Vraagt Bubbles vrolijk en Dumbledore knikt. Ze neemt afscheid van haar ouders en kijkt Remus en Sirius aan. "Tot over een paar minuten." Zegt ze en ze knikken.
Ze klikt op de knop en komt terecht in 1975. "Bubbles?" Vraagt Dumbledore. "Ik mag blijven, ik kan niet leven zonder hen." Zegt Bubbles en hij glimlacht. "Het duurde twee dagen hier, ik wist dat je terug zou komen." Zegt Dumbledore.
Ze heeft twee dagen gemist meer niet. Dumbledore loopt naar de great hall waar iedereen weer aandacht heft op hem. "Aandacht studenten, ik heb jullie nooit het echte verhaal over Bubbles verteld." Begint hij.
"Bubbles Star is geboren op 16 januari 1980. Ja door een ongeluk kwam ze door een tijdsmachine hier terecht en mocht ze dat aan niemand vertellen maar ze is twee dagen geleden terug gestuurd." Zegt hij.
"Ongelooflijk, dat is hoe ze het wist Moony, je moet het haar verteld hebben dat je een weerwolf was." Zegt Sirius tegen Remus en hij knikt. Hij voelt zich nogsteeds niet goed zonder Bubbles.
"Maar vanochtend kwam er een onverwacht bezoek binnen. Ze heeft besloten dat ze haar hele leven wil omgooien om hier te blijven voor een aantal goeie vrienden." Zegt Dumbledore en Bubbles komt binnen.
Ze word meteen omhelst door Sirius, James en Peter. Ze kijkt Remus aan als de andere drie der loslaten. "Je komt uit de toekomst?" Vraagt hij. "Vraag me er niks over want ik vertel het liever niet." Zegt ze en hij knikt glimlachend.
Hij omhelst haar en heft haar op en draait haar in het rond. "Ik heb je zo ongelooflijk erg gemist Bubs." Zegt hij en zoent haar. "Ben ik nogsteeds knap later?" Vraagt hij en ze word rood. "Sure." Antwoord ze en hij omhelst haar opnieuw.
JE LEEST
Back in time
FanficBubbels Star is een Hufflepuff studente die door een ongeluk naar 1976 wanneer de marauders op school aankomen. Niemand daar weet ervan en ze word verliefd maar het voelt verkeerd aangezien een relatie daar nooit kan blijven.