Vánoce s Annie a Poberty

646 42 5
                                    

U tří košťat
"Hele! Nech toho snažím se si užít tuhle horkou čokolá- SIRIUSI MŮŽEŠ MĚ PŘESTAT OLIZOVAT?!" Rozčílil se James. Sirius, který byl přeměněn na Tichošlápka, jen vyplázl jazyk a zavrtěl ocasem.

"Jestli nás nechceš prozradit tak se chovej trochu tišeji Jamesi." Pousmála jsem se a napila jsem se své horké čokolády. Momentálně čekáme na Remuse který, i když už je 22.12., kupuje dárky.

Dveře se rozevřely a v nich se objevil rozzuřený Rem. Naštvaně si sedl ke stolu a taškami co nesl práskl vedle sebe. "To není možný tohle." Zavrčel.

"Co se děje zlato?" Usmála jsem se na něj a obejmula ho. "Chtěl jsem koupit jeden dárek a už tam zbýval poslední kus toho co jsem chtěl a týpka předemnou mi ho normálně vyfoukla pod rukama." Durdil se a já mu podala svoji horkou čokoládu.

"Na napij se, pomáhá to." Pousmála jsem se a on se plnými doušky napil. "Máš pravdu je to lepší." Usmál se a políbil mě. Sirius mu olízl nohu a Rem se lekl. "AHH- Siriusi! Nemůžeš mě takhle lekat." Tiše mu vynadal a James málem vybuchl smíchy.

Bradavice, ráno 25.12.
Vzbudily mě paprsky slunce pronikající skrze mé záclony u postele. Chvilku jsem se převalovala když jsem uslyšela jak mne někdo volá. "Annie! Annieeee!" Slyšela jsem z dálky.

"A jo vlastně! Jak jsem mohla zapomenout?! Vždyť jsou Vánoce!" Vystřelila jsem do sedu a rychle se vyběhla převléct. Doběhla jsem do společenky a tam narazila do Rema. Ano narazila. Tak že jsem ho převalila na křeslo. "Promiň." Začervenala jsem se a on se zasmál. Zvedl se a objal mě.

"Veselé Vánoce!" Zaradoval se James z mezipatra a já se na něj otočila. Měl na sobě vánoční čepici a pyžamo. Rozběhl se k nám a hned se vrhl ke stromu. "Tak který jsou pro mě?" Zasmál se a začal prohledávat dárky jako malé dítě.

Oba s Remusem jsme ho sledovali až nás vyrušil Sirius, který se k nám přidal. "AHA! Šest dárků! To znamená, že tam je jeden i od Lily!" Zasmál se a vítězně si odnesl všechny dárky do křesla.

Já jsem si šla vzít své a našla jich pět, Remus sedm a Sirius dokonce osm. "Takže první od rodičů to je jasný." Řekl James a Sirius ho propálil pohledem.

"Tak co jste dostali?" Zeptal se po chvíli. "Ponožky." Řekl sklesle Peter který přišel jako poslední, protože zaspal. "Knihu!" Řekli jsme naráz s Remem. "Já nic." Pokrčil rameny Sirius.

Vrhli jsme se do dalších dárků. Od Siriuse jsem dostala šálu, od Lily mapu souhvězdí, od Jamese sněžítko s poletujícím hráčem famfrpálu a nakonec od Rema jsem dostala naši společnou fotku a náramek s našimi iniciály.

"Nevím jak vy, ale já mám hlad. Měli bychom se nasnídat nebo budem muset do kuchyně." Řekl James a my souhlasili. Všichni jsme se společně vydali na snídani a užili si krásného dopoledne.

Večer jsme se zastavili u tří košťat a trošku jen trošičku jsme se cinkli a za zpěvu jsme se vrátili do hradu. Usnula jsem v Remově posteli jelikož jsem nebyla schopná sama dojít do své.

Well... vím že hrozně chcete abych nějak pokračovala, ale nevím jak tak jsem Vám aspoň napsala tuhle trochu delší kapitolku o nic moc Vánocích. Doufám že aspoň tak jsem Vám udělala radost tímhle "vánočním dárkem" Mějte se hezky, dodržujte opatření a bohatého Ježíška.
Veselé Vánoce a Šťastný Nový Rok Přeje Annie ❤

Vlkodlačí Nebelvírka (Short Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat