Pan Proč Do Všeho Kurva Strká Nos Stark

895 85 22
                                    

„Chceš dneska jít ke mně stavět nebo... máš práci?" zeptal se Ned. Poslední část řekl šeptem.

Narovnal si sluneční brýle. „Ne, teď nemám práci. A když to řekneš takhle, tak je to hodně nenápadný. Vážně."

„Peterovi něco přeletělo přes nos," poznamenala MJ a ležérně přeskočila poslední schod. „Že by se nové kalhoty dodávali i s dávkou náfukářství? Dej si pozor, nebo se z tebe stane druhý Flash."

Stiskl rty, aby si povzdechl nebo neřekl něco ještě horšího. S Wadem byl zvyklý vtipkovat, být sarkastický, dělat si ze sebe i z toho druhého legraci. V dobrém. Ale to na Neda s MJ zkoušet nemohl. Povzdechl si a upravil si čepici. „Promiň, Nede. Jen toho mám hodně. Dneska jdu do práce až večer. Máme v plánu s tetou May dělat vánoční řetězy z popcornu před její noční a mojí... prací," dořekl šeptem a usmál se na Neda, aby viděl, že si ho jen dobírá v dobrém. „Chceš se k nám přidat?"

Ned se rozzářil. „Vážně? Můžu? Máma takové řetězy nemá ráda."

„Jasně, můžeš. A taky při tom můžeš sníst, kolik popcornu budeš chtít. U nás to tak většinou dopadne. Pustíme si k tomu něco vánočního a bude to fajn. MJ, chceš taky?"

MJ nakrčila nos. „Vánoční filmy zrovna nemusím. To ráda přenechám vám."

„Dobře." Uhladil si bundu a přejel rukama po černých stehnech.

Protočila oči. „Tak já to teda řeknu. Vypadáš dobře. Přestaň se upravovat."

Usmál se. „To říkáš jen tak."

„Jo, já říkám věci jen tak."

„Hele, Petere, koukej." Drbnul do něho Ned.

„A kurva," vyklouzlo mu, když uviděl Happyho v kabátě stojícího u černého auta.

„Takže řetězy asi nedopadnou, co?" zeptala se jich MJ. „Odmítneš Starka, který pro svého stážistu poslal auto?"

Ned se rozzářil. „Tohle, až uvidí Flash..."

„Nikam nejedu," procedil skrz zuby a pozoroval Happyho ťukajícího ho do telefonu. „Jdete se mnou?"

„Jo." MJ si nadhodila batoh na rameni. „Chci vidět, jak nikam nepojedeš."

Ned jen nadšeně přikyvoval.

„Tak jo." Nadechl se studeného vzduchu nosem a vyrazil k autu. MJ s Nedem v závěsu. Happyho se mu podaří odpálkovat.

Když byli u auta, spustilo se okénko. Proč byl ten zvuk tak hlasitý?

Sám velkej Tony Stark.

Peter je v prdeli. V rozstřelený prdeli, jak by řekl Wade. Přiměl se usmát. „Pane Starku! Zdravím! Co vy tady?"

Pan Stark se přes horní obroučky zabarvených brýlí podíval na zaujatou MJ, vibrujícho Neda a pak zase na něj. „Řekl jsem si, že bychom se mohli projet. Co ty na to, Petere?"

Přešlápl. „Myslel jsem, že se uvidíme až v sobotu. Dneska nemám čas na —"

Stark si povzdechl. „Dojel jsem až do Queens, takže bys mohl být tak hodný, a nastoupit si, ne? Odvezu tě. Kam jedeš, domů?" Usmál se. „Nakupovat?"

Dobře, teď už ho to začalo štvát. Co po něm kurva chce a proč čeká, že pískne a Peter přiběhne? Wade se vždycky ptal a počítal s tím, že by Peter mohl mít i jiný plány. I když, kdykoliv to šlo, tak je Peter změnil, aby spolu mohli něco podniknout. Polkl a přiměl se povolit sevření na popruhu batohu. „Jdeme k nám domů s Nedem. Máme plány. Odvezete ho taky, nebo ho tu necháme, ať si jde v té zimě po svých?"

Parťáci?Kde žijí příběhy. Začni objevovat