Kalhotová intervence

1K 91 55
                                    

Ty-víš-kdo změnil vaši přezdívku na Kalhoty-na-půl-žerdi

Ten-v-židli: :D :D :D

Kalhoty-na-půl-žerdi: Ha ha ha. Moc vtipný MJ.

Změnil jste svou přezdívku na Peter

Ty-víš-kdo: Už máš nový kalhoty? Svoji vel.?

Ty-víš-kdo: Vážně si kup nový. Nebo...

Ten-v-židli: MJ má pravdu :/ vypadá to, jako bys nosil MOJE kalhoty ://

Peter: lidi, tak zlý to není

Ty-víš-kdo: ...

Ty-víš-kdo: je

Ten-v-židli: :(((

Ten-v-židli: vešel by se do nich celý náš třeťák

Ten-v-židli: včetně učitelů

Ty-víš-kdo: Petere, tohle je intervence

Ty-víš-kdo změnil vaši přezdívku na Kalhoty-pořád-na-půl-žerdi

Ty-víš-kdo: Kup si je nebo...

Ten-v-židli: to nechceš :// vážně :(((

Kalhoty-pořád-na-půl-žerdi: uvidím

Změnil jste svou přezdívku na Peter

Ty-víš-kdo píše zprávu...

„Heeej! Spideey! Nesu jíííídloooo!"

Peter strčil mobil do skryté kapsy obleku a promnul si přes masku temeno. Oni to nechápou. Usmál se a podíval se přes okraj. Maličká tečka na zasněženém chodníku na něj mávala. Na papírové tašce přečetl název Wadeovi oblíbené mexické restaurace. Spustil se k němu dolů.

„Ahoj Wade, chceš svézt?"

„Ty mě můžeš svést kdykoliv, ale svezení taky nezní špatně."

Peter se zasmál. „Tak si naskoč."

„Juchůůůů!"

Skočil mu na záda tak prudce, že ho praštila taška s vonícím jídlem.

Během chvíle už stáli na střeše. Wade okamžitě seskočil a všechno jídlo vyrovnal na římsu oprášenou od sněhu. Celou dobu Peterovi vykládal cosi o dni prodavače, od kterého má ty nejlepší burrita ve městě. Peterovi ale pořád zvonilo v uchu z Wadeova nadšeného výskotu.

Oba si vyhrnuli masky k nosům a pustili se do jídla.

A jo, byla to ta nejlepší burrita ve městě.

Peterovi vibroval mobil novými a novými zprávami.

Wade po něm pokaždé hodil pohledem, ale nekomentoval to. Nakonec to Wade už nevydržel, polkl jedno sousto a Petera se zeptal: „Nepřečteš si to? Někdo po tobě asi hodně touží."

Zavrtěl hlavou ale po mobilu stejně sáhl. „To bude pokračování kalhotové intervence."

„Co je kalhotová intervence a jak to, že jsem nebyl pozvaný?" zeptal se Wade dotčeně.

Otevřel skupinový chat a v rychlosti ho projel. MJ s Nedem mu na střídačku psali výhružky a důvody. Stiskl rty a mobil Wadeovi podal. Pak si lehl na římsu, ze které ještě předtím shodil sníh, a pokračoval v jezení burrita v leže.

Parťáci?Kde žijí příběhy. Začni objevovat