Jaymes Young ~Moondust
Düşün hava soğuk. Ve sen dışarıdasın. Bu soğukta dışarda olduğuna göre üşümeyi de göze almalısın. Neyse. Hava soğuk sen dışarıdasın ve yürüyosun. Yürüdükçe üşüsende yürüyosun. Çünkü sana iyi gelecek biliyosun. Aynı zamanda yürüdükçe düşünmeye başlayacaksın. Düşünmeye başladıkça acıların da gelecek beraberinde. Olmak isteyipte hep hayalde kalan kişiyi, olduğun kişiyi, seni gördükleri kişiyi düşünüceksin. Sevdiğini düşüneceksin. Sonra da seni sevmediğini. Elinde ne olduğunu düşüneceksin. Gidenler ne bıraktı arkalarında diye. Giderken bişey bırakmasalarda seni aldıklarını düşüneceksin. Sonra sevdiğin insanlara söylediğin yalanlar gelicek aklına. Ama onlarında sana söyledikleri yalanlar gelince kendininkini es geçeceksin. Hep yaşamak istediğin hayatı, o hayatla birlikte yeni insanlar. Hepsinden de ne kadar çabuk vazgeçteğini düşün. Eğer onu sevmeyi bırakırsan başkasını sevemeyeceğini düşün. Yediğin kazıkları düşün. Dost kazıklarını mesela. Yapmaz dediğin herkes sana hep bişey yaptı değil mi ?
Sonra bi anlık boşlukta üşüdüğünü hissedeceksin. Ve bakacaksın ki geçen gün dostunla kaybolduğun yere sen farketmeden gelmişsin. Köprünün üstüne. Belki de köprüye geldiğin için üşüdüğünü düşüneceksin ama kendini yanıltacaksın sadece. Sen köprüye geldin diye üşümedin aslında, düşüncelerin seni üşüttü. Hava soğuk olsa vile sen üşümezsin ki. Çünkü alışıksın. Sonra farkedeceksin ki yanağında o nefret ettiğin bazen de seni kurtaran ıslaklığı farkedeceksin. Sonra anlayacaksın seni ufak bi düşünme seansı bile üzebiliyor.
Eve dönmek için arkana dön. Bu sefer başka bişey düşün. Az önce düşünmediğin şeyi. "ESKİ SEN " eskiden ne kadar mutlu olduğunu düşün. Önceden hayal kurabildiğini, ama şimdi gerçekleşemeyeceğini bildiğin için kuramadığını, mutluluğun sana nasıl hissettirdiğini düşün. Onu düşün. Sana bir zamanlar ne güzel hissettirdiğini. Onunla konuşurken nasıl mutlu olduğunu, bir konuşmanın bile seni nasıl mutlu ettiğini düşün.
Sonra hiç soramadığın o soruyu sor kendine ; " ESKİSİ GİBİ OLAMAMANIN NEDENİ O MU ? YOKSA YEDİĞİN KAZIKLAR MI ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI
Short Storyİnsan sevmemekten korkar mı hiç ? Korktum. Hem de hiç korkmadığım kadar.