9. Bölüm "Sahte sevgili"

283 17 25
                                    

O benim için Sinan' ın sevgilisi mi demişti? Ben paralardım onu bu sefer  !!!

Tabi Sinan yine kardeşçiğine kıyamayıp beni mutfağa çekip  iki saattir bişeyler anlatmaya çalışmasaydı!

"Anladın mı beni Duygu?"

"Hı?" dedim iç seslerimden onu duyabildiğim bir an.

"Umutsuz vakasın kızım sen"

Aslında söylediği herşeyi duymuştum ama anlamak istemiyordum. Ne vardı yani,  Gökhan o kızla sevgili olmalıydı anlayamadığım bir nedenden dolayı ve kız çok kıskanç eğer bu evde Sinan' ın sevgilisi sıfatıyla kalırsam benden uzak durabilirmiş de miş miş.

Hayır yani bir bana sorun. Sorun abi,  ben bir sıfat istiyormuyum diye!

"Sinan. Bak bu işi düzelt yoksa-"

"Duygu,  merak etme sadece bu gecelik bişey bu. Kız zaten burada değil,  İzmirde kalıyor. Bu sadece birkaç günlük gelip gidiyor hepsi bu. Bu geceyi atlatırsak biter. Okey?"

Sana şimdi bir kafa atarım okey olur jojuğ!

"Ah,  siz çifte kumrular hâlâ burada napıyorsunuz?"

Yalnız söylemem gerek bu kızın ağzı burnu konuşurken yer değiştiriyor sanki. Çok itici bir konuşma tarzı var ama tipi iyiydi. Sanırım Gökhan sadece tipine bakmış bunun.

"Naptığımız seni neden ilgilendirsin ki Seda?"

Aferim Sinan jojuğu. Bu kıza yüz vermeni istemiyorum. Benden sana ekstra puancıklar.

"Yine çok kibarsın Sianan"

"Doğrudur,  insanına göre tavırlarım vardır"

Ah evlat,  sen bir harikasın.

Seda bozulduğunu belli etmemek için yüzünü buruşturup etrafına bakındı "Neyse neyse,  ben buraya bir şişe almaya geldim"

"Napıcaksın ki şişeyi?" diyiverdim merakıma yenik düşerek.

" Ah tatlım,  sıkıntıdan patlamayalım diye DC oyanamaya karar verdim. Hadi,  sizde geldi"

Tezgahtaki şişeyi alıp sallana sallana salona geçerken Sinana Seda' nın söylediği gibi *Ah tatlım* dedim ve  Sinan kendini oturduğu sandalyeye bıraktı bayılmış gibi.

"Neyse hadi gidip oynayalım,  en azından kafa dağîtırız?"

Gözlerimin içine bakınca gülümsedim. Vücudumdan bir titreme geçti. Sanırım hastalık bana göz kırpıyordu yavaştan. Sinan' ın ardından odaya geçtim. Bayan bacak masaya oturup Gökhan için de yanındaki sandalyeyi çekerken duraksadım.

"Hey, hey. Siz napıyorsunuz o masada?"

Sinan da dahil olmak üzere tüm gözler bana çevrilirken Seda hemen yanıtladı beni.

"Oyunu ayakta oynayacak değiliz ya,  oturuyoruz."

Aman ne kadar zekisin canım , göz yaşım pıt(!)

"DC yerde oyanır. Evdesiniz nede olsa yere oturmak zor gelmiyorsa buyrun baylar bayanlar"

Geçip puf minderin üstüne yayıldığımda Sinan ' da gelip kendini yanımdaki pufa attı. Ardından Gökhan da geldi. Ve tabi bayan bacak da söylene söylene teşrif ettiler.

"Yerde oturmak ta ne ya,  eteğim kırışacak"

"Korkma canım yok ki kırışsın zaten"

"Pardon bişey mi dedin Duygu,  duyamadım da"

BAKICI KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin