Del 11

391 13 0
                                    

Michelle's P.O.V

"H..hi I'm M..Michelle" stammet jeg. Hi sa guttene. "Hi, So how do you met Niall?" I met him in the street. I walked into him" Sa jeg med et lite smil. Det ble helt stille, et øyeblikk.
"So we are having a concert tonight, will you come?" Sa Niall. "Sure, were?" Sa jeg.
"The concert is in 02 Arena six o'clock.
" Sa Niall. "i'll be there" Sa jeg. "Once there go to one of the guards and say that you have been invited by me." Sa Niall med et skeivt smil.

Jeg kom hjem og gikk opp på rommet mitt. Jeg gikk bort til kleskaptet mitt. Jeg på meg en dongeri shorts, en hvit topp og et smykke & hvite lave Converse. Jeg sminke meg og flettet håret I en flette på siden. Jeg gikk ned oå kjøkkenet og hentet mobilen min og gikk bort til konserten.

Jeg nermet meg 02 Arena. Jeg hadde litt sommerfugler i magen. Jeg så en vakt. Jeg gikk bort til han.
" Hi, I have been invited by Niall Horan" Sa jeg med en skjelven stemme. " yeah, I know the queen" Sa han med en tåpelig stemme. "I mean it, call him and tell him that Michelle are here!" Sa jeg. "Fine I call him" Sa han. Han gikk litt vekk fra meg så Jeg Ikke kunne høre Hva Han Sa.

Tenk om Niall har glemt Meg, Eller at han Ikke vil at jeg skal komme.
Vakten kom tilbake. Jeg var livredd , at han skulle si at Jeg Ikke var invitert allikavell.
"Niall said that you could come backstage when the doors open. I follow you when I open the doors." Sa han. " Okay, thanks..."Sa jeg. "Mark" Sa han. "Thank you so much Mark." Sa jeg.

Jeg gikk bort og stilte meg I køen. Det var 20 minutter igjen til dørene åpnet. Jeg så på klokken den var. 3:40 Pm. Det føltest at jeg stod her I evigheter.
Plutselig hører jeg alle jentene skrike. Jeg prøvde å spørre en av jentene som stod forran meg I køen om hvorfor alle Skrek. Men det eneste hun Sa/Skrek var Æææ!.

Jeg følte noen som drog meg I armen. Jeg snudde meg rundt. Det var Niall. Jeg så han inn I de fine blå øynene hans. " Hi" Sa han med den fine irske stemmen hans. "Hi" Sa jeg. "So... How are you?" Spurte Niall. "i'm fine, and you?" Sa jeg og rødtmet litt. "Great, are little bit nervous" Sa Niall. "You are going to do it great tonight." Sa jeg med et smil. " I hope so" Sa Niall med et skeivt smil.

Niall's P.O.V

"We should go inside" Sa jeg. "Okay" Sa Michelle. Jeg og Michelle gikk mot inngangen, alle jentene hylskriker. I LOVE YOU SO MUCH NIALL, ropte alle jentene. Jeg tok hånden til Michelle og vi så på hverandre.
Hun smilte med hennes nydelige smil. Jeg smilte tilbake.

Takk for dere tar dere tid til å lese💕 Det betyr mye!❤️ ~Rebecka M

Niall's GirlWhere stories live. Discover now