Michelle's P.O.V
Jeg gikk backstage til Niall for og se om han var klar til å gå. "Are you ready to go?" sa jeg med et skeivt smil. " yes, were do you want to go?. "can we og to Nando's?." sa Niall. "Sure I'm just going to get my purse" Sa jeg.
Jeg og Niall satt på Nando's , servitøren kom bort til bordet vårt. What are you going to order? spurte servittøren. I'm having a chicken salad and she's having a.... ? I am taking the same as he.
So, did you like the concert? Sa Niall.
IF I liked It!? I LOVED it, you were so good on the stage special you, sa jeg. Niall Så på meg og smilte. "I like your part in Better Than Words" sa jeg og smilte.Etter en liten stund kom servitøren med maten til oss. Den sa super god ut.
Jeg og Niall koste oss og spiste den gode maten vi hadde fått."How is your mother?" Spurte Niall.
She's better, but she is very sick and the doctors say that she could die any time. Sa jeg trist.
Jeg kjendte en ekkel klump i magen."I'm so sorry, Michelle. I hope she's okay, we can go to the hospital now if you want?" Så Niall. thank you Niall, this was a beautiful night, the show was awesome." Sa Michelle.
Vi kom på sykehuset og der så jeg en dør der det stod 924, det var rommet til mamma. Jeg ble helt stum, hun så veldig dårlig ut. Niall ventet utenfor rommet. Jeg gikk sakte mot døren. Så på Niall og gikk inn.
Det var for seint hun var død. Jeg kunne kjenne at tårene presset på og ville ut. Det begynte å bli varmt, jeg ble litt svimmel hjertet mitt begynte og banke fortere og fortere. Jeg gikk fort mot døren og løp ut. Jeg så Niall og løp i armene på han. " She..she is dead" Sa jeg med gråtkvalt stemme. Niall klemte meg og sa "Everything is going to be okay. trust me I'll be with you the whole time. Okay? " Så Niall. Okay. "Let's go to my apartment." Sa Niall.Vi kom til Niall's leilighet. vi gikk inn i stuen hans jeg satt meg i sofaen. Og stirret ut i luften. Jeg var helt utslitt. "Do you want to sleep over?" Så Niall "can I? Thank you Niall. " Sa jeg. Niall berte meg opp på rommet hans og låg meg i sengen hans. "Good night, pg kysset meg på pannen.
Michelle" Sa Niall. NIALL ropte jeg. Kan du ligge her litt med meg? "Yeah, ofc gorgeous. Han la seg ved siden av meg i sengen jeg
La meg inntil han. Jeg kunne høre det fantastiske hjertet hans dunke. Jeg følte en arm holde rundt meg.
YOU ARE READING
Niall's Girl
FanfictionDenne historien handler om en jente som heter Michelle. Hun har flyttet fra hjembyen Mullingar/Ireland til London. Hun får mange overraskelser på vei. Det blir mangen oppturer og nedturer. <3 Håprer dere liker den. <3