Vi gikk inn bakdøren. Alle Skrikene ble svakere og svakere.
"Niall?" Spurte Michelle. "Yeah?" Sa jeg. I'm glad I met you" Sa hun og rødtmet. " I'm glad I met you too" Sa jeg og så inn i de brune øynene hennes.Vi gikk inn I garderoben. Garderoben var helt enkel, en liten sofa, et mini kjøleskap, et styling bord og klestativ. Med klærne for konserten. Vi satt oss ned i sofaen. "Do you want something to drink" sa jeg. "Yeah" sa hun.
"So... Wath do you want?." Sa jeg. "Do you have some coke?"sa hun. "Yes, Ofc"sa jeg. Jeg gikk bort til mini kjølelskapet og tok en cola. Jeg gav den til Michelle.Michelle's P.O.V
Det banket på døren. Døren åpnet seg og inn kom en dame med liten jente. "Hi, are you ready Niall?" Sa hun. "Yeah" Sa Niall. "Who's that?" Sa hun. "It's Michelle my... Eh..Friend" Sa Niall. "Oh, hi my name is Lou and this little girl is my daughter Lux." Sa Lou." Hello, my name is Michelle." Sa jeg. "Niall, have you seen the boys?" Sa Lou. "No, sorry." Sa han. "They was going to babysit Lux now" sukket Lou. "I can babysit Lux, if you want?" Sa jeg. " Oh God, thank you so much Michelle." Sa Lou. "No problem" Sa jeg. "Meet me here in one hour" Sa Lou. "Okay" Sa jeg. " Are you sure you want to babysit her?" Sa Niall beskymret. "I'll be fine" Sa jeg. Det ble en klein stillhet. "Can we go on the stage now, please uncle Niall." Sa Lux med den søte stemmen hennes. "Just if Michelle want to? Go and ask her." Sa Niall. Lux gikk forsiktig bort til Michelle. "Michelle, do you want to go out to the stage? please" Sa Lux med den skjønne lille barnestemmen. "Okay" Sa jeg.
Niall åpnet døren. Jeg tok Lux Opp I armene mine. Vi gikk inn en Svart sjokk dør, opp Noen trapper. Vi var rett bak scenen. Jeg slapp Lux ned, hun sprang ut på scenen. Niall og jeg fulgte etter. "WOW...! This place is huge. Omg aren't you very nervous now?!" Sa jeg med et smil. "No, the boys are here, you are here with me. So I am very excited to tonight show.
Niall's P.O.V
I look around me, Lux was gone?! "Where is Lux?" ropte jeg. "I don't know" Sa Michelle. "What am I going to do? I can't just say that I have lost lux to Lou?" Sa Michelle med redd stemme. "It's going to be okay I promise" Sa jeg og tok hånden hennes.
Michelle's P.O.V
Niall tok hånden min. Jeg har mistet ungen til Lou! Hun kommer til å bli kjempe sint på meg.
Meg og Niall gikk ut av scenen og bortover gangen.
"Lux, where are you?" Ropte jeg. "Lux" ropte jeg og Niall. Jeg hørte noen som lo. Det hørtes ut som Lux sin latter. Den var som en liten baby. Jeg løp bort og det var Louis, Harry, Liam og Zayn som stod I en ring. I midten var Lux. jeg ble glad jeg trodde hun hadde blitt kidnappet. Jeg løp bort til Niall og Sa at Lux var med guttene.
" Why are Lux here, with you guys?" Sa jeg til guttene. "She was walking alone in the hall." Sa Liam. "Okay, but we
Can't tell Lou, okay?" Sa Niall. "Okay,
She would freak out" lo jeg. Jeg tok Lux sin hånd og gikk mot garderoben der jeg skulle møte Lou.Vi kom inn I garderoben.
Lou satt I sofaen og ventet på oss. "Hi Lux,
Are you okay? Have you missed mommy? Sa Lou. "I've missed you, mommy" Sa Lux. "Are you ready to fix you before the concert now Niall?" Sa Lou." Yeah" Sa Niall. Jeg satt meg ned I sofaen. " Thank you for babysit Lux for me" Sa Lou og smilte. "No problem" Sa
Jeg med et smil.
YOU ARE READING
Niall's Girl
FanfictionDenne historien handler om en jente som heter Michelle. Hun har flyttet fra hjembyen Mullingar/Ireland til London. Hun får mange overraskelser på vei. Det blir mangen oppturer og nedturer. <3 Håprer dere liker den. <3