Niall's P.O.V
Michelle så uskyldig der hun låg i armene mine. Jeg strøk henne over det fine brune håret hennes. Hun sov veldig tungt. Moren hennes døde. Hun var helt knust. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre.Jeg gikk bort til Michelle og ristet i henne. "You have to wake up now, we have to get ready to your..*hoster* mothers funeral" Sa Niall med en trist stemme.
Michelle's P.O.V
Niall vekket meg. I dag var det den verste dagen i livet mitt. Jeg skulle i min mors begravelse. Jeg følte meg helt tom, jeg hadde mistet en del av hjertet mitt. Jeg jade så vondt inni meg jeg greide så vist å puste.
Jeg var helt ødelagt. Jeg kunne ikke leve uten min mamma. " I love you so much mom" I whispered.*flashback*
Jeg var 7 år og mamma skulle lære meg og sykle. Jeg satt meg oppå sykkelen. Mamma tok tak tak i setet på sykkelen og gikk sakte framover mens jeg trødde på pedalene.
Jeg følte at vi gikk framover. Jeg hørte mamma sin stemme hun sa hun hadde meg. Jeg skrek ikke slipp taket. Etter en liten stund snudde jeg meg og så at mamma var langt bak meg. Jeg mistet kontrollen og falt av sykkelen. *jeg ser på arret jeg har på albuen**flashback over*
Det banket på døren, inn døren kom det en blond Irsk gutt med øyne så blå så havet. Jeg ble helt stum. "Are you ready to go to your flat, and get your clothes?" Sa Niall med en trist stemme. " Just go ahead, I'm right behind you. " sa jeg. Niall gikk ut av rommet. Jeg stirret inn i veggen en liten stund. Plutselig kom jeg på at jeg måtte gå hjem til mitt hus og at Niall ventet tålmodig på meg i bilen. Jeg løftet de tunge bena mine av sengen og gikk sakte mot døren. Jeg tok på meg de hvite Conversene mine. Jeg gikk med en crop top, et par svarte jeans & en hvit lett cardigan.
Jeg gikk mot ytterdøra. Jeg kunne se den den svarte bilen til Niall, og se at en blond Irsk gutt syngende og danse i bilen. Jeg fikk et lite smil om munnen. Jeg åpnet dører brått. "HEY.., what do you do that for?"! Sa Niall leende. " I just watched you dance and sing in the car and I thought that that it would be very funny to see you're reaction" Sa jeg med et skeivt smil om munnen og lo litt lavt.
Jeg satt meg inn i bilen og Niall startet bilen og begynte å kjøre. Jeg lente hodet mitt inntil vinduet. Jeg begynte å tenke på alle de gode minnene til meg og mamma.
Når jeg var 7 og mamma skulle lære meg og sykle. 10 og vi skulle på den lange kjøreturen og plutselig så bør vi tom får bensin siden vi hadde glemt og fylt. Sånn at vi måtte bankene til noen fremme de og spørre om de hadde noe bensin du kunne få låne. Og min 16 års dag da jeg hadde det store partyet med alle vennene mine. Men mamma sa det ble altfor dyrt så begravde planlagt et lite selskap med mine aller beste venner December og Kendall. Men så når jeg kom hjem fra ett eller annet så hadde mamma laget en stor fest til meg, Det var den siste bursdagen jeg og min mamma feiret sammen. Jeg kunne føle at en tåre rant den fra kinnet mitt. Jeg kjente en varm følelse gjennom kroppen min. Så kikket ned på hånden min det var Niall's hånd."We are here" Sa Niall med en rolig stemme. Jeg så på Niall og smilte med et fake smil og gikk ut av bilen. Jeg tok opp nøkklene til huset og åpnet døren. Rett bak meg stod Niall. Jeg gikk opp på rommet får å finne klær.
Niall's P.O.V
Jeg tok opp mobilen min og ringte Liam. "Hi, bro" sa Liam. "Hi, I think that Michelle are lying to us, she says that she is okay but I can see that she's not. Whenever I ask's her if she are okay she's always answering mhmm or yeah.!?! What should I do? Laim." Sa Niall. I think that you should get up and talk to her Niall, I that is the best right now. "Okay, I will talk to her, by bro." Bye.
KAMU SEDANG MEMBACA
Niall's Girl
Fiksi PenggemarDenne historien handler om en jente som heter Michelle. Hun har flyttet fra hjembyen Mullingar/Ireland til London. Hun får mange overraskelser på vei. Det blir mangen oppturer og nedturer. <3 Håprer dere liker den. <3