Michelle's P.O.V
Jeg fikk en SMS. "I'm so sorry it's my brother, OMG... " Sa jeg. Øynene mine ble fylt med tårer. "Are you okay? " Sa Niall. N..no my mom is in the hospital!" Sa jeg med gråtkvalt stemme. "I'm so sorry, but I have to go." sa jeg. "It's okey, say hi to you're mom from me." Sa Niall.
Jeg stod utenfor sykehuset. Jeg tørrde nesten Ikke å gå inn. Jeg gikk bort til resepsjonen, Jeg var livredd. "Hello, where is Mary Forbes, she's my mother." Ropte jeg til damen I resepsjonen. " She's in room 376" Sa damen. Jeg sprang bort til rommet. Jeg ser Matthew (broren min). "Hi, how is mom?" Sa jeg med hes stemme. "She's bad." Sa Matthew, og begynte å grine. "Dr.Lookwood are checking mom and going to figured out what's wrong with her." "Okay, i hope she's okay. I love her so much." Sa jeg. "Me too, Michelle." Sa Martthew. "I won't lose mom like we lost dad." Sa jeg.
En av sykepleierene ber oss og vente på venterommet til Dr.lookwood er ferdig. Jeg kunne føle klumpen i magen. Tenk viss hun dør. Jeg orker Ikke engang og tenke på det. Dr.Lookwood kom inn på venterommet. "You're mother is very ill, she has cancer. I'm so sorry" sa Dr.Lookwood." How long time has she again?" Spurte Matthew. "she have 3 days left." Sa han.
Jeg løp ut av venterommet og ut av sykehuset, inn I parken og satte meg ned på bakken. Jeg kjente tårer trille nedover kinnene mine. Jeg tok opp mobiles min og tastet Niall sitt nummer. "Hi, Michelle how is you're mother? "She's not fine. She have cancer. she have 3 days left." Sa jeg med gråtkvalt stemme. "Where are you?" Sa Niall.
"I am in the park." Sa Jeg. " I am coming to pick you up. So we can talk." Sa han.Jeg ser Niall, løpene mot meg . Jeg løper mot ham. Først ser jeg litt på han. Så gir han meg en klem. "Come, you're so cold. We can go home to my place." Sa Niall. "Okay" Sa jeg
Vi er i Niall's leilighet. Den var superfin. Jeg satt meg ned I soften. Niall satt på en film. Filmen var Så trist. Jeg følte at tårene presste på. Jeg kjente tårene trille, Nedover kinnet mitt. Niall tok den ene hånden sin på hånden min og den andre kinnet mitt og lente seg mot Meg. Jeg kjente de myke lippene Hans mot mine. Jeg kysset han tilbake. Niall tok hånden min og førte meg til rommet hans.
YOU ARE READING
Niall's Girl
FanfictionDenne historien handler om en jente som heter Michelle. Hun har flyttet fra hjembyen Mullingar/Ireland til London. Hun får mange overraskelser på vei. Det blir mangen oppturer og nedturer. <3 Håprer dere liker den. <3