Del 13

404 11 1
                                    

Jeg satt I sofaen og så på at Lou gjorde Niall klar til konserten. Han hadde på seg seg en svart bukse og en hvit skjorte og en skinkjakke. "Okay, now you're ready to go" sa Lou gikk ut av garderoben. Niall reiste seg fra stolen og gikk mot meg. " So... are you looking forward to getting started?" spurte jeg. "Yeah the firs concert we are going to have on this tour." Sa Niall of satt seg ned vedsiden av meg. Jeg så inn i de nydelige øynene hans. Vi lente oss sakte I mot hverandre. Jeg Kunne føle pusten hans på lippene mine. Plutselig åpnet Døren deg.
Vi trakk oss fort fra hverandre.
The concert starts in 15 minutes Niall, find the rest of the boys." Ropte Mark inn døren.

"Ehm..I should probably go and find the boys." Sa Niall med et skeivt smil.
"Yeah me too. Not the boys, you are going to find the boys, not me." Sa jeg nervørst.
"I have to go and fine Lottie and Lou, we are going to sit together under the show" sa jeg og fortet meg ut av garderoben.

Michelle's P.O.V

Jeg stod rett utenfor døren. Jeg satt meg ned pa huk. Hvorfor Sa jeg det, så pinelig. Niall trodde sikkert jeg var dum I hodet som sa noe sånt. Jeg satt utenfor døren med hendene på hodet. Jeg stirret ned I bakken og tenkte. Plutselig sto det to bein forran Meg. "Why are you sitting here?" Spurte en overrasket stemme. Lottie. Jeg skvatt til og reiste meg opp. "I-I-I was just.. No nothing" Sa jeg mens jeg stirret ned på skoene mine. "Well let's go and find our seats!" Sa Lottie og drog meg I armen. Vi gikk sakte bortover den lange gangen og fant plassene våre. Jeg hørte fansen skrike når vi kom ut. Jeg tok en dyp pust og kjente at jeg ble kvalm. Alle stirret på meg og jeg er Ikke vant med at så magen folk ser på Meg. Jeg så Niall bak scenen og han vinket til Meg.

Han ville jeg skulle komme opp. Jeg ristet på hodet. Viss jeg skulle komme bort til han så måtte jeg ha gått opp på scenen. Han Sendte Meg blikk som sa 'please' jeg nikket og den ene våken bærte meg opp på scenen. Jeg hadde en stor klump I halsen og gikk sakte bort til Niall. Fansen skrek og jeg kjente jeg holdt på å besvime. Niall tok hånden min og stirret Meg inn I øynene. "Are u okay?"
"Kind off." Sa jeg og pustet dypt.
"You can sit here if you want, you don't have to sit out there."
"No that's okay." Sa jeg og svelte klumpen I halsen. Niall presset de myke leppene sine mot mine. Det varte Ikke lenge før han lente seg tilbake. "I have to go."
"Good luck." Sa jeg. Jeg stod I ro en liten stund og så løp ut på scenen og ned til Lottie og Lou.

Konserten begynte, de startet konserten med å synge Best Song Ever. Det var Niall's solo, jeg stirret på han. Han var så nydelig der han stod og sang med sin perfekte stemme.
"Michelle, are u blushing?" Sa Lottie med ironisk stemme. "N no I'm not" Sa jeg og gjemte fjeset mitt.

Konserten var nesten ferdig. De spillte finale låten, Night Changes. Dette var den beste konserten jeg har vært på.
"Hello everyone, This is a very special night, because this is our first show on this tour. We are so happy to be here and to be here with the best fans in the world. And there's also a very special person here tonight. And I keep on falling in love With. So.. Michelle Forbes do you want to go on date with me?" Sa Niall.
Jeg ble helt stum. Jeg viste Ikke hva jeg skulle si. Jeg gikk bort til en av vaktene og Spurte om han kunne bære meg Opp på scenen til Niall.
Jeg stod på scenen det var tusen av fans som ropte og Skrek. Jeg gikk bort til Niall. Og hvisket han I øret. "Yes, I've loved to go on a date with you.

Niall's GirlWhere stories live. Discover now