Del 10

412 12 1
                                    

Michelle kom gående mot meg. Jeg sa til bartenderen at hun måtte gi meg to shots. Jeg gav den ene til Michelle.

Michelle's P.O.V

Louis spørte meg om jeg var klar for runde to. Jeg var selvfølgelig med. Etter at par runder følte jeg at jeg ble litt svimmel men det gikk fort over. Jeg og Louis hadde sikkert hatt 12 shots runder.

Niall's P.O.V

Jeg så bort på Michelle. Hun var full. Jeg gikk bort til henne. "Michelle, i think we should go home." Sa jeg. " No, i don't want to go home," sa hun med rar stemme. Jeg gikk tilbake til bordet. Etter en liten stund, hørte jeg noen rope navnet mitt. Det var Harry."Niall, Michelle has fainted" ropte Harry. Jeg løp bort til henne. Hun lå på gulvet. Jeg løftet henne opp og tok Michelle ut av baren og inn i bilen. Jeg kjørte henne hjem til leiligheten min, lå henne I sengen, og hentet en våt klut, som jeg tok lett på pannen hennes. Jeg lå meg vedsiden av henne.

Michelle P.O.V

Jeg våknet, og lurte på hvor jeg var. vedsiden av meg lå Niall. Han hadde sovnet. Jeg ristet i Niall. "Wake up!", ropte jeg litt høyt.
Niall skvatt litt og gnikket seg litt i øyene. Han så på meg med trøtte øyne. "Are you okay?" sa han. " Yeah" Sa jeg. "Niall, can I ask you something?" Sa jeg med en usikker stemme. "Yeah, are something wrong? Michelle" Sa Niall.
"No but... Why are you so nice to me? There are so many other girls who loves you." Sa jeg med en trist stemme. "Michelle, I've don't want girls who loves me because I'm famous or because I am in a famous band." Sa Niall med en trist stemme. "I love you, Michelle Forbes." Sa han med et smil om munnen.
" I.. I love you too Niall Horan. I doesn't care If you are famous I love you're kindness and soul..." Sa jeg. Jeg kente meg mot Niall kysset han lett på lippene.

Niall's P.O.V

"I'll have to go to the studio, we have to record a new song to the album. You can come with me if you want?" Sa jeg.
"OFC... I want to come., thank you Niall." Sa hun.

Michelle's P.O.V

Jeg sittet utenfor studioet og ventet på Niall. Han skal hente gutta. Jeg føler litt sommerfugler i magen. Jeg hører de kommer. Gjennom døren står hele 1D. Jeg blir helt stum." This is Michelle, Sa Niall til guttene.

Takk for alle som leser💕 -Rebecka M

Niall's GirlWhere stories live. Discover now