Sa facem cunostinta...

629 47 0
                                    

Hey! Eu sunt Laura,am 16 ani si lucrul meu favorit este sa stau sa ma uit la filme horror. Da,imi plac filmele horror de la varsta de 9 ani. Imi plac foarte mult gofrele si clatitele iar mancarea mea preferata e cea italiana.

*prea multe despre mine asa ca o sa trec direct la subiect*

Mda...partea ciudata la mine pe care nu o stie nimeni si de care nici nu va afla este ca sunt o criminala. Poate nu va asteptati la chestia asta de la o fata care arata absolut normal,se comporta absolut normal...

Parintii mei s-au dus cand aveam eu 1 an si asa am fost crescuta de bunici.

Dupa ce si bunicii mei s-au dus,am ramas singura. Dar dupa o vreme m-a gasit uniciul si inegalabilul: Slender Man. A zis ca vrea sa ma faca un criminal si asa am ajuns sa locuiesc cu cei din creepypasta.

Hai sa va spun cate ceva despre scoala mea. Pai...ea nu prea e normala. Eu invat la Liceul de Criminali. Liceul de Criminali are 7 clase diferite iar eu invat in clasa cu numarul 6. Am mai multi colegi de clasa: Jeff,Masky,Hoodie,E.Jack,Ticci-Toby,L.Jack siii...Jane,Sally,Zero si Nina. Sa nu credeti ca orele la Liceul de Criminali sunt mai usoare ca la orele obisnuite de scoala ca nu sunt deloc usoare. Sa fi criminal nu imseamna doar sa omori ci sa fi pregatit pentru a fi unul,asta invatam noi la liceu. Avem diferite ore care ne fac sa intelegem ce este ecel lucru de a ucide,avem antrenamente care ne ajuta sa fim mai rapizi,avem biologia care ne invata totul despre punctele slabe ale corpului uman etc. Chiar daca suna greu pentru voi sa stiti ca nu este, eu m-am acomodat cu asta. Daca vreodata apucati sa mergeti avolo veti vedea ca este mai frumos decat va imaginati.

Sper ca va placut acest capitol si ca l-ati votat! Ne vedem data viitoare cu un nou capitol plin de peripetii!! :3

O viata la Liceul de CriminaliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum