Dupa doua saptamani de chin care trebuiau defapt sa fie saptamanile noastre de vacanta a inceput si scoalaaa....dap...scoala...
Adevarul e ca toti profesorii s-au bucurat sa ne vada...si noi la fel aici nu pot sa zic nu...
Orele noastre incep...se termina...ne intoarcem acasa...mancam...ne culcam...monotonia asta se intampla in fiecare zi si parca la un moment dat te saturi...Slender ar trebui sa stie deja ca unui lup ii trebuie libertate! Dar nooooooo....mergeti la scoala,va intoarceti de la scoala si nu iesiti din casa pana la week-end! Ce dracu' Slendy!! Mdeaa...cred ca ar trebui sa imi cer scuze de la cineva ca nu au aflat din primul capitol ca eu sunt un varcolac....siii...asasin...hehe..scuzee!! Si ar mai trebui sa stiti ca eu atunci cand ma enervez imi apar urechile si coada de lup dar chiar si coltii....si ochii mi se fac de un albastru deschis sprea alb...ador partile alea...singurele momente in care ma pot transforma complet sunt de luna plina,de luna noua si in timpul vanatorii....bietul Slender...nu vreau sa stiu cat a strans dupa mine cand m.am transformat de luna plina in casa...ahhh...ce vremuuri...siii acum ati aflat totul despre mine...ooopppss...am uitat un lucru!!! Numele meu defapt e Laliy the killer wolf dar prefer doar Laliy. E mai dragut asa.
Hai ca tre sa ma apuc de tema de la mate ca daca nu imi i-au bataie de la Slendy! Paaaa!!!
CITEȘTI
O viata la Liceul de Criminali
FantasíaAceasta carte este despre viata mea la o scoala de criminali care s-a dovedit a fii destul de frumoasa.Sper sa va placa.