Siii in sfarsit a venit weekendul!!! In sfarsiiit!!! Acum pot sa fac ce vreau...sa merg unde vreau...sa merg cu cine vreau...ahhhh ce binee!!! Acum in sfarsit pot sa ma vad cu Moon prietena mea cea mai buna. Deeci hai sa o sunam!
*biiiiiiiiiiip.....biiiiiiiiip....biiiiiiip...*
Eu:-Hei Moon! Mi-a fost dor de tine si de vocea ta!
Moon:-Laaaliyy??? Tu estii?? Ai vocea schimbata! Normal ca mi-a fost si mie dor de tine! Ce mai faaaci?
Eu:-Am vocea schimbata fiindca nu sunt sub forma lupului. Eu fac bine,nemancatul ala de Slendy ne lasa sa stam si noi liberi in weekend siiii ziceam caa...daca ai timp ne vedem azi?
Moon:-Laliy...pentru tine exista mereu timp! Si da!! Normal ca ne intalniim!!
Eu:-Super! Sa fii in fata conacului in 20 de minute!
Moon:-Asa fac!! Hai ca ne vedem acolo!!! Paaa!!
Eu:-Paa!!
Sunt asa fericita ca am si eu timp sa ma vad cu Moon...avem asa multe de vorbiit...Deeci am zis 20 de minute? Atunci trebuie si eu sa ma pregatesc!
Toby:-Hei Laliy! Cum mai merge?
Eu:-Bine!! Defapt super bine!! O mai stii pe Moon nu?
Toby:-Fata draguta care e prietena cu tine? Atunci da o stiu!
Eu:-Exact! Vine azi sa ne vedem!! Hai ca trebuie sa ma schimb!
Toby:-Ok!!! Pot sa vin si eu cu voi?
Eu:-Sigur! *si ii dau un mic sarut*
*dupa 20 de minute*
Eu:-MOOOOOOOOON!!!!
Moon:-LAAAAALIYYY!!!
Eu:-Mi-a fost asa dor de tineee!!
Moon:-Si mieeeeeee!!!
Eu:-Il mai stii pe Toby,da?
Moon:-Normal!
Eu:-Vine si el cu noi azi. E ok?
Moon:-Nu am nimic cu el,chiar imi place prezenta lui...*roseste*
Toby-Ok...am ceva sa iti spun...eu sunt oarecum intr-o relatie cu Laliy...
Moon:-Oh...ok...nu e o problema...e prietena mea cea mai buna,nu?*ma strange tare in brate*
Eu:-Cum adica "oarecum" Toby suntem impreuna de doua luni!
Toby:-Da stiu!
Moon:-Sunteti impreuna si deja va certati!! Gaataaa!! CALMATI-VA!!!
*dupa cuvantul "calmati-va" spus de Moon,Toby ma apuca de mana si ma saruta*
Moon:-Woow...voi chiar va impacati repede nu-i asa? *incepe sa chicoteasca*
Toby:-Daaa..cam asa..
*la faza asta incepem sa radem toti trei*
Si uite asa a decurs o zi frumoasa...alaturi de Moon si Toby...poate maine facem la fel...da asa o sa facem!
CITEȘTI
O viata la Liceul de Criminali
FantasyAceasta carte este despre viata mea la o scoala de criminali care s-a dovedit a fii destul de frumoasa.Sper sa va placa.