In cateva minute am terminat de mutat lucrurile mele in camera lui si le-am asezat pe rafturile dulapului. Dupa ce le-am pus m-am oprit si am observat ca Toby statea pe scaunul de la birou si se gandea la ceva. Ca fiind prietena lui,m-am dus sa vad ce are.
-Hei,esti ok?intreb eu ingrijorata.
-Hmm...A da! Sunt ok nu iti face griji!
M-a mirat faptul ca atunci cand se gandea era foarte serios iar dintr-o data cand am vorbit cu el s-a inveselit instant.
-Stii ca poti sa imi spui daca vrei,dar daca nu vrei e ok.zic eu cu un zambet pe fata.
-Mersi. Imi esti de mare ajutor.a zis el cu un zambet cald.
A mai stat sa imi aranjez lucrurile in noua mea camera si la un moment dat Toby se intoarce cu scaunul de la birou catre mine si imi spune:
-Cred ca am ceva sa iti spun...
Am ramas pe loc procesand ce a zis si am raspuns cat de sincer am putut:
-Poti...sa imi spui...orice!:)
Apoi el s-a ridicat de la masa si a venit incet spre mine si m-a intrebat asa:
-Vreau sa te intreb...vrei sa...fi iubita mea?
Apoi mi-am dat seama ca la auzul acestor cuvinte ca eram rosie la fata si aveam ochii cat cepele iar el cand mi-a vazut fata si-a lasat capul in jos. Am simtit un impuls si l-am luat in brate si i-am soptit la ureche:
-Sigur ca vreau!
Atunci el m-a sarutat si am tot facut asta pana cand am vrut noi. Dar totul se intrerupe cand se aude o bataie in usa.
-Ce vrei?se rasteste Toby.
-Nu ma lua pe mine cu ce vrei,Toby! Trebuie sa plecam la scoala!
Am recunoscut vocea numaidecat. Era a lui Jeff.Jeff nu a mai rezistat nici macar o secunda ca a dat un sut in usa iar usa s-a dat de perete.
-JEFF,CE MAMA DRACU'?!sare ca ars Toby cand aude bubuitura facuda de usa care facuse contact violent cu peretele.
-Ce faceti ma aici nebunilor?a zis Jeff cu cea mai tampita fata pe care am vazut-o vreodata.
-Iesi afara in momentul asta Jeff sau o sa te fac una cu pamantul!!ma rasteam eu la Jeff.
-Usor lupoaico! Nu am facut nimic rau!rade Jeff ca ptostu.
-AM ZIS SA IESIII!!!
Am tipat cu toata puterea pe care am avuto in mine.
-SLENDER MI-A ZIS SA VA SPUN CA TREBUIE SA NE PREGATIM SA MERGEM LA SCOA-...
Nu a apucat sa termine propozitia ca eu am sarit imediat si i-am dat un pumn in cap atat de tare incat l-am lasat inconstient.
-Asa iti trebuie daca tipi la mine!zic eu intorcandu-ma catre Toby si spunandu-i:
-Continuam asta dupa scoala,da?
-Normal!a zis Toby incepand sa chicoteasca.
Am ajuns la scoala,i-am asteptat pe melcii aia din clasa de dupa-amiaza si am inceput orele.
Mai tarziu,orele au fost terminate la 6 dimineata asa ca m-am dus direct acasa fara nici o oprire...ca doar aveam ceva de continuat,nu?
urmeaza cat mai curand urmatorul capitol asa ca fiti pe faza!! :) ------>
CITEȘTI
O viata la Liceul de Criminali
FantasyAceasta carte este despre viata mea la o scoala de criminali care s-a dovedit a fii destul de frumoasa.Sper sa va placa.