-Neata loome!!
-Hai salut și ție!
-Numai tu ești aici,Jeff?întreb eu mirata de singurul răspuns dat.
-Așa se pare! M-am trezit primul...leneșii ăia încă mai dorm. imi da Jeff un răspuns plin de explicații.
-Pana și Slendy doarme?
-Ce nu înțelegi din LENEȘII ĂIA INCA MAI DORM?!se enervează Jeff pe întrebarea mea stupidă.
-Ok,ok! Bine...scuze!
-Mdea,nu-i nimic...vrei o cafea?Îmi oferă Jeff unul din pliculețele lui cu cafea măcinată.
-Da,sigur! Mi-a prinde bine una!spun entuziasmata.Ne bem linistiti cafelele si vine somnorosul de Slendy la noi:
-Ce e cu voi doi treziti asa de devreme? intreaba Slendy suspicios.
-Eu nu am mai putut sa dorm tataie! Jack sforaie ca un handicapat! striga Jeff aproape dandu-i si o palma lui Slends.
-Eu nu am mai putut sa mai dorm din cauza lui Toby care sforaie fix langa mine! strig eu si mai tare in fata neexistenta a lui Slends.
-Okay....deci avem doi care sforaie......buuun...nu trebuie sa imi tipati in fata! zise Slender.
-Nu ai fata....zise Jeff accentuind cuvintele"nu ai".
-Stiam si eu asta....Jeff. spune Slender accentuind numele lui Jeff.
-Okay,okay!!! Gataa!!!! intra nervos Toby in bucatarie urmat de Jack,Sally si Ben.
-Mersi Toby,si asa nu ii suportam...zic eu cu un zambet tamp pe fata.
-Avem ceva de mâncare? Mor de foame! se plângea Jack în spatele lui Toby.
-E un borcan cu rinichii victimelor mele. Daca vrei sa il iei sa mananci de acolo il gasesti pe raftul de jos in frigider.ii arat eu lui Jack frigiderul.
-Mersi Laliy!imi raspunde Jack repede.
-Cu placere!
-Alt ceva mai avem?intreaba curios Toby.
-Mai sunt niste cereale pe raftul de pe perete.ii arat eu lui Toby spre raft.
-Mersi!spune Toby dandu-mi un mic pupic pe frunte.Am mancat toti si ne-am dus in sufragerie. Am mai stat sa ne jucam jocuri video pe televizor cu Ben si dupa ne-am pregatit de liceu. Minunatul nostru liceu...
-Laliyyyy!!! Iesi din baie odata!!! Am si eu nevoie!!
-Mai am putin!! Nu mai poti rezista 5 minute?Eu si Toby mai mereu ne certam pe baie cand venea vorba sa ne pregatim sa plecam la liceu. Mereu eu stateam cu orele si el nu avea decat 5 minute la dispozitie sa se mai pregateasca.
-De acum fac eu dus primul!imi spune Toby cu un zambet imens pe fata.
-Cum zici tu...ii raspund repede zambind la randul meu.Ajunsi la liceu imbratisam toti profesorii si ne asezam in banci.
-Deci copii...cum a fost vacanta?ne intreaba doamna diriginta,mai pe scurt doamna de bio.
-Pai...vacanta a fost oarecum perfecta dupa parerea mea.isi incepe Jeff opinia.
-Da,Jeff,pentru tine a fost perfecta ca ai stat toata vacanta sa te indopi cu cipsuri si sa te uiti la filme in timp ce noi si Slender ne antrenam de dimineata!sare Jack frustrat si sarcastic.Aici nu am ce spune...intradevar Jeff nu a facut nimic toata vacanta.
-Bun copii,sa trecem peste asta...deci acum sunteti clasa a 11-a,v-ati mai maturizat....unii dintre voi presupun....siiii tot ce pot spune este ca anul acesta va fi usor...dar asta nu inseamna ca puteti chiuli sau sa luati note mici,va urez succes in noul vostru an de scoala! Bucurati-va de acest an pentru ca va urma clasa a 12-a care nu o sa fie prea usoara!
-Multumim! spunem toti in cor fericiti.Am mai stat putin la scoala pentru micuta petrecere organizata de diriginta noastra si am plecat spre casa. Ma gandeam tot timpul la spusele dirigai...despre clasa a 12-a...stiu ca va trebui sa dau un examen dar la noi la liceu e diferit: se face o alegere a unei singure materii la care sa dam examenul,alegerea sa face prin extragerea unui biletel dintr-un borcan cu toate materiile, examenul consta in 10 intrebari de teorie predate la clasa si o parte de practica,daca materia picata consta in activitate fizica atunci este scoasa partea de teorie si sunt bagate 10 probe de exercitiu fizic...cam asa ar arata un examen. La ceea ce ma gandesc eu este materia care o sa pice anul viitor. Tot ce sper este sa nu fie teorie. Chiar daca invat nu pot sa ma descurc deloc la ea...Doamne fie-ti mila! Stiu ca nu e acum examenul...dar ma ingrijorez. Atata tot.
Ajunsi acasa mancam ceva,mai stam putin de vorba,mai facem un joc video si mergem fiecare in camerele lor. Daca stau sa ma gandesc mai bine chiar e un lucru bun ca stau cu Toby. Macar nu mai stau singura.
- Hey...pari cam abatuta...esti ok? ma intreaba Toby ingrijorat.
-Da sunt bine, doar ma gandesc la examenul de anul viitor. Stiu ca mai e timp pana atunci dar tot mi-e frica de ce ar putea sa cada anul asta.
-Ei haide,o sa fie bine! ma asigura Toby cu un zambet dulce.
- Poate asa o sa fie.spun nesigura.
-Asa o sa fie,iti promit!ma saruta Toby bland. Acum hai sa ne culcam,maine avem scoala.
- Ok nu ma opun! chicotesc si ma bag sub plapuma.Bratele protectoare ale lui Toby se aseaza in jurul meu si adorm instantaneu..... to be continued...
Hey dragi cititori! Stiu ca nu am mai postat de mult timp,dar acum m-am intors! Voi posta o data pe saptamana in timpul weekend-ului,ori sambata ori duminica,asa ca o sa cititi mai des! ----->byye!!
CITEȘTI
O viata la Liceul de Criminali
FantasiAceasta carte este despre viata mea la o scoala de criminali care s-a dovedit a fii destul de frumoasa.Sper sa va placa.