Au mai trecut doua zile nesuferite si vacanta a venit. Asta o sa fie cea mai nasoala vacanta pe care am avut-o. Iar orele alea de care vorbea Slendy trebuie sa le facem la 10 dimineata. Ce naiba Slendy?! E vacanta!! Oamenii dorm si ei pana pe la 12 nu sa ne trezim la 10 sa facem niste ore! Pentru mine programul asta pe care l-a facut minunatul Slender Man este echivalent cu orele de scoala. Dar nu mai conteaza...fie cum o vrea el...
Media mea pe tot semestrul este 8,17. E prima data cand am si eu o medie asa mare fata de anul trecut cand am avut-o 7,06.
Acum e 8 dimineata si eu nu mai pot sa dorm asa ca ma duc incet spre bucatarie si cand intru acolo observ ca nu eram singura treaza. Mai erau Jeff,E.J si Sally.
-Neata loooomeeee!!zic eu dar nu tip cum o fac altii.
-Neata raza de soare! Te-ai gandit sa ne vizitezi?zice Sally cu un zambet larg pe fata.
-Nu,nu am mai putut sa dorm,si am vrut sa vin sa vad daca sursa mea de capuccino mai e intreaga.
-Fii atenta,iti zic de acum,eu mi-am facut o ceasca din capiccino-ul tau...scuzeee!zice Jeff cu o fata tampa.
-Ehh...nu-i nimic daca e doar una...ii zic calma si cu nici o expresie pe fata.
Sally cauta ceva de mancare,Jeff sorbea dintr-un capuccino,eu imi faceam un capuccio iar E.J saracul,statea pe canapea si se juca pe telefon.
Ce face telefoniele astea din oameni....
Pe la 9.58 se aude o alarma puternica in toata casa iar cei care inca dormeau s-au trezit ca arsi si au coborat scarile in o asa mare viteza icat erau sa cada pe scari.
-A LUAT CASA FOOC????!!
-CE DRACU IESITI REPEDE DIN ASTA PANA NU MURITI ARSI DE VII!!!
Astea erau singurele intrebari care se auzeau venind de sus.
-CALMATI-VA TOATA LUMEA! NU A LUAT FOC NIMIC!zice Slender cu atata calm ca ma uimeste chiar si pe mine.
-Vai da multumim Slendy! Apreciam foarte mult ca nu a venit nimeni sa ne spuna!zice Jane care era plina de draci ca nu apucase sa isi faca un dus.
-Asta este alarma din vacanta ca sa va treziti la 10 si sa incepem cele trei ore in fiecare zi!zice Slender enervat.
-Okkkkkkk lumeee! Linistiti-vaaaa!!! Slender,nu poti si tu sa programezi alea 3 ore de la 12?! Avem si noi nevoie de un dus!zice Toby care era putin nervos ca a fost trezit asa brusc.
Toti:-ADEVARAT SLENDYY! PROGRAMEAZA ORELE ALEA TAMPITE DE LA 12! ACUUM!Slender nu apuca sa zica nimic ca toata ceata de oameni nervosi se intorc in camerele lor.
La ora 12 toti ne gasim afara,aliniati ca la armata,si nici nu respiram. Apoi orele alea au inceput.
Dupa trei ore ele s-au terminat si am mers sa mancam. A fost o zi tare naspa...
CITEȘTI
O viata la Liceul de Criminali
FantasíaAceasta carte este despre viata mea la o scoala de criminali care s-a dovedit a fii destul de frumoasa.Sper sa va placa.