Capitolul 4

315 23 0
                                    

Dupa petrecerea de azinoapte toti am dormit dusi pana dupa-amiaza. Eu sforaiam si visam curcubee si unicorni cand aud o voce:

-Laura trebuie sa te trezesti! Lauraa!!

Deasupra mea statea Toby care incerca sa ma trezeasca dar nu prea ii iesea.

-Hmmm...DA-TE JOS DE PE MINE CRETINULE!zic eu care ma trezesc brusc din somn.

Il imping destul de tare si cade pe podea auzindu-se o bubuitura zdravana.

-Tu erai?! Scuze Toby nu am vrut sa o fac! Te doare? Ti-ai rupt ceva?zic eu speriata.

-Stai linistita,sunt bine,nu simt durerea. Siii...nu cred ca mi-am rupt ceva ;)spuse Toby cu calm.

-Asta ca sa tii minte sa nu ma mai trezesti asa idiotule!am zambit si l-am batut peste umar prieteneste.

-Am venit sa te trezesc si sa iti spun ca trebuie sa mananci,mai avem doar cateva ore pana mergem la scoala.zise el calm.

M-am dus sa mananc si cand am terminat m-am dus direct la baie sa imi fac un dus ca miroseam prea tare a Jack Daniel's. Ma mir ca nu a vomitat Toby de la mirosul prea tare de bautura. :)

M-am spalat pe dinti,m-am imbracat si dupa am plecat la scoala.

Pe drum nu inteleg de ce dar Toby a stat langa mine tot timpul. Chiar nu inteleg de ce...nu mai conteaza oricum.

Am ajuns la scoala si am asteptat ca cei din tura de zi sa plece. Se uitau la noi ca la felu' 14 si ma simteam destul de stanjenita. Va dati seama sa se uite cineva la tine non-stop si mai ales sa nu stii ce gandeste despre tine in momentul ala.

M-am asezat in banca si culmea Toby langa mine. Ce vrea de la mine?!

-Ce aveam prima ora ca mi-e lene sa ma uit pe orar?vine si ma intreaba Nina.

-Ammm...Mate... A nu! Avem biologie. Mate e dupa biologie.raspund calm.

-Mersiii.

Astazi avem 6 ore nesuferite si de abia daca a trecut ora de biologie. Mai avem mate,psihologie,lectura si aruncari la tinta (suuuper...)

Dupa 3 ore amarate care au trecut cu chiu cu vai am mers la cantina svolii ca sa mancam si nu prea am avut ce sa aleg de pe-acolo. Erau numai porcarii ca de obicei.

-Ce luam de mancare??vine si Sally.

-Habar n-am. Nu ma atrage nimic...

-Ai dreptate. Arata de parca ar fi stat un an acolo.spuse Sally care avea dreptate.

Dupa ce am mancat am continuat orele care s-au terminat spre fericirea mea la ora 4.00 dimineata.

Ma duc spre casa frumusel si usor dar ceva imi atrage atentia. Era Smile la usa casei care ne astepta sa venim. Cand am ajuns la usa a sarit pe mine ai m-a daramat. A inceput aa ma linga pe fata si sa dea din coada bucuros.

-Cine e catel buun?? Smile e catel buun!! :)

Intru pe usa si il vad pe Slender.

-Ia uite cine s-a intors de la scoala!zice Slender care se uita la noi toti.

Toti in afara de mine:-NE E FOAME SLENDYY!!

Slender se uita la mine si vede ca eu nu am zis ca vreau mancare. Atunci ma intreaba ingrijorat:

-Laura esti ok? Nu vrei de mancare?

-Sunt bine,mersi pentru grija! Si nu mi-e foame dupa ce am vazut la cantina de la scoala.incep eu sa batjocoresc mancarea scolii.

Ma duc la mine in camera si imi deschid laptopul ca sa ma uit la animeuri cand aud o bataie in usa.

-Ce vreeei??ma rastesc eu.

-Pot sa vorbesc cu tine?se aude vocea de dupa usa.

Am recunoscut vocea moale a lui Toby asa ca am zis ceva ca sa scap de el ca in momentul ala nu prea aveam chef de vorba.

-Nu acum te rog ca vreau sa ma culc!(scuza mea care s-ar putea sa nu mearga prea bine)

-A...ok...atunci poate maine vorbim da ?

-Sigur!zic eu repede ca sa ma lase sa ma uit la animeuri.

Ne vedem in capitolul urmatori cititori!!!---->

O viata la Liceul de CriminaliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum