XII.

203 5 3
                                    

-Most már mehetünk innen?-kérdezte Peti

-Még maradjuk egy kicsit-mondta Arzu

Minden emeletet végigjártak, Arzu megmutatta Péternek hogy miket graffitizett, jól érezték magukat,talán túlságosan is. Egyszer csak azt vették észre,hogy teljesen besötétedett.

Arzu és Péter nem foglalkoztak semmivel, még a Józsuától való több száz nm fogadott hívással sem.

-Nem akarok többet hazamenni.....amióta megtudta apám hogy veled voltam, folyamatosan bántalmaz engem, ha visszamennék újra megverne, hogy hova tűntem ennyi időre.-mondta Arzu

-Arzu miért nem szóltál nekem erről eddig? Ha előbb tudom ezt, nem hagytam volna hogy bántson téged-Mondta mondta Péter, majd kinyitotta az autója ajtaját Arzu részére.

Mindketten beültek a gépjárműbe.

-Úgy jó lesz, ha a lakásomban töltöd az éjszakát, és majd holnap megoldunk mindent együtt?

-Persze, hogy jó lesz. Annyira jó hogy itt vagy nekem életem.

Megérkeztek Péter lakásához, étkeztek egyet majd lefeküdtek az ágyra. Péter átölelte Arzut, a lány annyira boldognak érezte magát mint még soha, de Peti sem panaszkodhatott.

Full romin aludtak, mindaddig amíg Peti fel nem ébredt az ajtócsengő hangjára.

-Kicsim mindjárt visszajövök,megnézem ki van az ajtóban.

-Jól van, siess vissza.

Péter kinyitotta az ajtót, de amit látott maga előtt egyáltalán nem volt biztató.

-Jó napot! Tóth Péter?- szólalt meg a rendőrtiszt aki Józsua kíséretében érkezett.

-Na mi van Peti? Azt hitted megúszod? Életed végéig egy börtönben fogsz rohadni.-szólt gúnyos hangon Józsua-tudom hogy itt van a lányom! Hol van? Mit csináltál vele te faszszopó?

Péter szóhoz sem jutott a biztosúr megbilincselte és beültette a rendőrautóba

-Jogában áll hallgatni, minden amit mond fel használható ön ellen-mondta a rendőr

Józsua eközben bement a lakásba és megtalálta Arzut Péter ágyában, amitől teljesen kifordult magából és ordibálni kezdett a Arzuval, kirángatta őt a lakásból, és hazavitte ahol újra megverte az eddigieknél jobban.

Arzu még az udvarra sem léphetett ki a házból, apja konkrétan fogságban tartotta.

Péter előzetes letartóztatásba került, megkezdődött a nyomozás.

Józsua arról tanúskodott hogy Péter megerőszakolta és megverte Arzut.

Mindent kitervelt Józsua, biztosra akart menni abban, hogy Péter rácsok mögé kerüljön.

Azonban egy részletről megfeledkezett. Arzu vallomást tett az apja ellen, és elmondta hogy Péter csak segíteni szeretett volna neki, nem történt semmi törvényellenes köztük.

Bizonyítékok hiányában megszüntették a nyomozást, de egy újat indítottak Arzu apja ellen.

5 év letöltendő börtönbüntetésre ítélték Józsuát, családon belüli erőszak miatt.

Időközben Arzu betöltötte 18. életévét, és végre együtt lehettek Péterrel.

Nemsokára össze is költöztek. Péter feleségül vette Arzut, az esküvőn nem sokan jelentek meg de akik jelen voltak mind elfogatták a kapcsolatukat.

Boldogan éltek, amíg Péter el nem hunyt 70 éves korában, és mivel már senkije nem maradt már Arzunak öngyilkos lett. ( :

Pet Love story🥺Where stories live. Discover now