I.

398 8 0
                                    

Arzu teljesen hétköznapi életet élt, napjait iskolába járással illetve Tik-tok nézéssel töltötte, mindaddig amíg elkerült egy új iskolába és ezáltal megváltozott az egész élete.

Szeptember 1.

Arzu miután felkelt 5 órakor, lesétált a buszmegállóba.
Sok ismerős személyt vélt felfedezni az autóbuszra várakozva, mégsem szólt senkihez, új volt neki ez a egész. Eddig a néhai osztálykirándulások alkalmát kivéve, soha nem kényszerült arra, hogy tömegközlekedést vegyen igénybe.

6.25 perc volt. A busz megérkezett a megállóhelyre, kinyíltak az ajtók, az utasok megkezdték a felszállást.

Arzu volt az utolsó aki belépett a busz ajtaján.

Ránézett a volán mögött ülő emberre,egy negyvenes éveiben járó fess úriembert látott maga előtt.

-Jó reggelt!

-Szia-köszönt vissza a sofőr.

Arzu hátrament, és helyet foglalt.

Néhány perc múlva azon kapta magát, hogy amióta meglátta az autóbuszvezetőt, nem tudja róla levenni a szemét.

Kíváncsiságot kezdett érezni a férfi iránt

-Vajon hogy hívhatják őt, miért köszönt nekem ilyen kedvesen? Vagy talán ő mindenkivel ilyen?-tette fel magában ezeket a kérdéseket Arzu.

Egy óra utazás után, a busz megérkezett a végállomásra.

Mindenki leszállt, köztük Arzu is majd az iskola felé vette az irányt.

Megérkezett az intézménybe, hosszas keresgélés után megtalálta az osztálytermet ahol kezdődni fognak az órái.

Helyet foglalt egy Alexandra nevű lány mellet, egy hétnek sem kellett eltelnie és legjobb barátnők lettek.

Pet Love story🥺Where stories live. Discover now