Arzu apja mit sem sejtett az egészből.
A lány és Péter egyre gyakrabban kezdtek el találkozni, de azt a tényt eltekintve hogy nem történt köztük semmi komoly, nem hagyhatták hogy bárki is tudomást szerezzen a kapcsolatukról.
Tudták hogy Józsua nem érte meg azt, ami köztük van és akár még azt is megtenné hogy börtönbe juttassa Pétert.
Egy hónapig minden változatlanul telt, majd egy nap amik Péter és Arzu a busz hátsó ülésén tartózkodtak Péter megszólalt.
-Arzu nem gondolod hogy már ideje lenne más dolgokat is kipróbálnunk?😏
-Mondtam már neked, hogy még nem szeretném.......-Válaszolt Arzu
Peti láthatóan ideges lett a válasz hallatán,
-Akkor mi értelme ennek az egésznek köztünk? Há semmi engedjük el nekem ez így nem éri meg látni sem akarlak többé Arzu, tudod te hány nőt megkaphatnék akik mindenben benne lennének? Nem is tudom miért pazaroltam rád az időmet.....
Arzu szóhoz sem tudott jutni, helyben elsírta magát
-Csalódtam benned....-mondta, majd leszaladt a buszról és elindult hazafelé.
Hibásnak érezte magát a történtek miatt, azt érezte hogy ő tehet mindenről.
Eközben Péter is megbánta amit mondott, nem volt szándékában tönkretennie Arzut, ő sem tudta mi jöhetett rá ami miatt így beszélt Arzuval.
Úgy gondolta hogy majd egy kis idővel később bocsánatot kér Arzutól.