[Emlékek rabjai]Kihyun x Felix I 16+ I

762 12 1
                                    

[Stray Kids] Lee Felix x [Monsta X] Yoo Kihyun

Emlékek rabjai

-Szerinted ez jó lenne neki?- kérdezte meg legjobb barátját Felix, miután egy drogériában kutakodnak különböző kölnik s parfümök után. A magasabbik csak gondolkodóan nézte a polcon lévő felhozatalt, majd a szőke felé fordult.

-Biztos, hogy ilyen méreg drága illatszert szeretnél venni?- vonta kérdőre Seungmin az ausztrált. -Ráadásul ezek márkásak, mégis honnan lenne ennyi pénzed egy Prada parfümre?-mondta és várta a választ.

-Van megtakarított pénzem, és miért ne vehetnék egy félmillió forintos parfümöt? Ez az én, saját pénzem.-fejezte be a szeplős érvét. A fekete rájött, hogy hiába magyaráz neki, ő akkor is azt fogja megvenni, így ráhagyta.

-De ha hónap végén jössz hozzám, hogy jaj! Nincs pénzem a lakbérre, segítsek már, akkor én isten bizony nem fogok adni!- emelte ki a jaj szót a koreai, mire az ausztrál csak bólogatott.
Miután kiválasztottak egy elég vadító illatú, Tom Ford illatszert Felix kifizette s barátjával indultak a szőke lakása felé. Hazaérvén a hálószobában lepakoltak s indulhatott a pakolás és öltözködés az esti koncertre. Ma jön a híres Monsta X Magyarországra, Felix kedvenc bandája. A fekete nem annyira szerette őket, ezért nem megy, csak Lix. Amióta megtudta, hogy lesz fansing is, azóta őrülten kezdte felvásárolni a tagoknak a drágábbnál drágább ajándékokat.

-Seungmin, kérlek a konyhából hozd már ide az asztalon lévő két fekete papírzacskót, meg a pulton van egy doboz,azt is légyszives.- kérte meg, mire a fekete készségesen ment és hordta be.

-Jézusom te miket vettél?-túrt bele az egyik ajándék táska tartalmába.- Ez egy Rolex? Isten segítsen meg Lixie, te nem vagy normális!-rakja le az üvegasztalra a dolgokat.

-Te képes vagy ennyi pénzt elkölteni? Esetleg nem vettél egy Porse autót valamelyiknek? Mert azon se lepődnék meg.- mondta Min egy kissé gúnyolódva. A szeplős csak nevetett egyet ezen a kijelentésen, miközben rakosgatta a csomagokat.

-Minnie segíts ruhát választani.- parancsolta a magasabbikat aki nehezen, de a gardrob előtt állván nézelődött. Pár perc elteltével ki is kapkodott párat, s az ágyra dobálta, egyenesen mellé. Egy fehér ing egy kék, kötött, v alakú mellénnyel. Plusz egy magas derekú fehér farmer és egy szürke öv.
Miután a szőke felvette ezeket, a tükör előtt állt, mögötte pedig a legjobb barátja méregette. Ekkor a koreainak eszébe jutott valami, majd elkezdett keresgélni az egyik lenti fiókba. Lassan előhúzott egy pár szőrös, szürke nyuszifület. Az ausztrál csak értetlenül bámulta, hogy Seungmin mit akar azokkal. Mielőtt feltette volna neki két oldalra, felkent neki egy kis alapozót s a szemét kicsit kiemelte egy kis sminkel, na meg a haját is kivasalta, majd tett bele pár fonatot. Na és ezek után csiptette fel két oldalra a füleket. Min csak hátrált egy kicsit hogy messziről is megnézze.

-Na, ha így egyik fiú se mozdul rád levágom a karom.- mondta, mire a szőke csak nézte magát.

-Ez tuti jó? Úgy nézek ki, mintha egy csokinyúl reklámból szöktem volna meg.-kezdte el, de ekkor rájött, miszerint rohanni kéne mert Jeongin várja már valószínűleg, ugyanis vele megy. Gyorsan megfogta az összes ajándék zacskót, eközben az átlátszó kis hátizsákjába beletette a lightsticket, jegyet, pénztárcát, egy Kihyunos kártyát, bérletet, egy kis szőlőcukrot, egy kis tükröt alapozóval, powerbankot kábellel és biztonság kedvéért a bt21-es tárcájába bele tett egy óvszert. Hát kitudja hova viszi az éjszaka, tanult a múltkori hibából, amikor majdnem lefeküdt egy AIDS-es sráccal, szóval fő a biztonság.
Lassan azon kapta magát, hogy Innel a metróra szálltak fel. Igazából kicsit se nézték őket hülyének, de ha az ember ázsiai Magyarországon, megszokja. Ők csak büszkén álltak a szerelvény közepén, kapaszkodva. Nagyjából sok átszállással de eljutottak zökkenőmentesen, viszont Felix majdnem kigáncsolt egy fiút útközben. A hely környéke csak zengett a rengeteg monbebe-től. Na ez hiányzott nekik, egy hely, ahol végre gátlástalanul lehetett például kikiabálni, hogy szeretlek I.M . Lassan beálltak a sorba, hogy mihamarabb bejussanak. A második sorban kaptak helyet elméletileg, valóságban pedig össze vissza voltak az emberek. Na, de először következett a fansing.
Felix már csak arra eszmélt fel, hogy egy hatalmas sor eleje tájékán állnak, majd egyszer csak megjelent egy őr, aki szépen elkezdte a jegyeket szedni s átvilágítani a táskákat, fegyver vagy bármi egyéb után kutatva. Miután ez megtörtént, lassan elkezdtek bemenni. A terem végébe voltak az asztalok, kivetítő és rengeteg kordon. Komolyan, mint egy labirintusban. Jeongin és Felix csak mosolyogva rángatták egymás kezét, annyira izgultak.lassan megjelentek  a tagok az asztalok mögött s ekkor mindenki kapott egy kisebb szívinfarktust. Felix csak nyál csorgatva nézte a fiúkat. A végén jelent meg Kihyun egy passzos bőrgatyában és egy elégé szétnyitott selyemingben. Felix ha nem volt vörös, akkor semmi se. Jeongin se volt másképp, de ő inkább Shownuban találta meg a gyönyört.
Ezek után a tagok bemutatkoztak és elkezdték az embereket szórakoztatni. Volt olyan is amikor a közönségnek kellet hozzájuk kérdéseket feltenni, volt olyan amikor közösen énekeltek. Majd ekkor Minhyuk azt mondta kezdjük el, szóval elindult a sor, a szőke szíve pedig a torkában dobogott. Sose hitte volna, hogy valaha találkozni fog a kedvencével, Yoo Kihyunnal. A kék hajú előtte ment, s eközben Jeongin is majdnem meghalt az izgalomtól.
És ekkor jött el a csoda. Jeongin következett, így letérdelve araszolt oda az első idolhoz, Shownuhoz aki hatalmas mosolyával bolondította meg Int, ki látványosan remegő kezével vette elő albumját, és adta oda neki, aki el is kezdte az aláírást. Mire Lix feleszmélt, már Jeongin köszönt el tőle és haladt hyungwon fele.
Felix ekkor remegve tett egy lépést és letette térdeit földre s úgy ment oda az asztalhoz. Shownu nagyon aranyosnak találta a nyuszifüleit és ugyanúgy mindenki más is. Persze mikor az ajándékokat oda adta el se hitték, hogy valaki ennyire szereti őket. Az utolsó volt Kihyun. Az ausztrál már I.M-nél észrevette, hogy a fekete hajú végig őt bámulta, amit nem értett.

ŐRÜLT KPOP YAOI ONESHOTOK I 18+, 16+ IWhere stories live. Discover now