[Rég nem látott ismerős]Lucas x Yeonjun I 18+ I

912 19 10
                                    

[NCT U, WayV, SuperM] Wong Yukhei x [TXT] Choi Yeonjun

Rég nem látott ismerős

- Ez nem igaz! - háborodott fel Xiaojun, miután Johnny megvádolta egy eltűnt csoki ügyében. -Nem is szeretem a kókuszos csokoládét! - érvelt tovább a szőke, ám ekkor az idősebb félbe szakította következő szavait.

- Igen, én pedig Aranyhaj vagyok. - mondta, már kissé vidámabban.
A többiek csak figyelték a viccesnek mondható jelenetet, miközben az eső cseppjei hangosan kopácsolták a furgon tetejét. Szinte szakadt, mintha dézsából öntötték volna. Néhol villámlott is.  A kisbuszban nyolcan voltak, plusz a sofőr és a menedzser, ki szintén csak kacagni tudott a rejtélyesen eltűnt édesség drámáján. Johnny, Xiaojun és Hendery elől voltak, mögöttük lévő sorban Jungwoo aludta az igazak álmát, mit sem törődvén a külvilág eseményeiről. Mellette Donghyuck fészkelődött a szürke hajú ölében, aki csak átkarolta párja derekát és húzta közelebb magához, hogy beszippantsa mámorító epres illatát. Végül leghátul az NCT feje, Taeyong figyelte az eseményeket, na meg ott volt Lucas is, kinek fülében fülhallgató, s úgy tesz mintha ott se lenne.
A kínai hol az átlátszó függöny mögül nézett kifelé, hol pedig a kezében tartott telefonját bámulta. Nem akart ma is fellépni, neki ez teher volt. Tény, hogy rengetegszer mást mutat, mint amit valójában érez, de muszáj volt, hisz idol, nemde? Egy idolnak, egy sztárnak mindig kutya kötelessége azt mutatni, amit az emberek, azaz a rajongók várnak. Mindig is úgy érezte, csak a teste és a sármos arcáért kedvelik ennyien. Ezt még tetőzi az, hogy a styleistok mindig olyan viseletbe kényszerítik, ami többet mutat mint kéne. Néha azon gondolkodik, hogy miért nem csak egy egyszerű modelnek ment, mert ott tényleg a külső a lényeg. Miközben ezeken morfondírozott, a fekete gépjármű megérkezett egy hatalmas, fedett parkolóba.

Pár perc, s az ajtó már ki is csapódott a helyéről, és biztonsági őrök hada jelenlétében kezdtek kiszállni az emberek. Kivéve Mark, aki Haechan-nal az ölében durmolt. A fekete hajú kihúzta az airpods-ait a hallójáratából, majd sötét bőr táskájára fogott s elindult a többi Wayv-s tag után, befelé a saját részlegükhöz. A járványhelyzet ellenére is tömegek tolongtak, a kocsik és bejárati ajtóknál. Lucas utálta a tömeget, akár csak mindenki.

Mikor a Kapukhoz ért, meglátott nem messze egy rikító hajkoronájú fiatalembert. Kicsit alacsonyabb volt mint a kínai, de így is simán kiszúrta. Haja hosszabb volt, így felül össze volt kötve, de nem szorosan, csak kényelmesen. Egy cikláment rövid ujjút viselt, alatta egy fekete garbóval, mely kiemelte alakját, s egy Világoskék magas derekú farmert. ujjain gyűrűk sokasága sorakozott, de nyaka se maradt nyaklánc nélkül. Arca fáradtnak tűnt kissé. Éppen Lucas-sal ellenkező irányba ment. Mikor meglátta szélesen elmosolyodott, és a sok ember ellenére, kik a folyóson mentek, oda kiabált neki.

-Junniee!- szolt oda neki, mire a rózsaszín hajú rápillantott és szintén mosollyal nézett a szemébe. A kínai miután átverekedte magát az tömegen, Yeonjun elé állt, majd köszönt neki.

-De rég láttalak már.- mondta a fekete, és végig simított a kisebb arcélén.- Nem is láttam még az új hajad, de így élőben sokkal aranyosabb vagy.- Vigyorgott, mire a szőke pirosló arcát elfordította.

Talán már egy féléve látta utoljára Jun-t, és hiányzott neki. Még anno nyáron futottak össze egy fellépésüknél, és történt közöttük egy s más mint beszélgetés. Ám a Covid miatt nem volt alkalmuk újra találkozni, pedig nyilván való volt a vonzódás kettejük között. Írni pedig nem tudtak, ugyanis A kisebb telefonját a BigHit Entertainment lefigyeli, kockáztatni meg nem mertek, hisz ez a munkájuk, ha elveszti bármelyikük is az nem lenne kifizetődő.

ŐRÜLT KPOP YAOI ONESHOTOK I 18+, 16+ IOù les histoires vivent. Découvrez maintenant