[Got7] Mark Tuan x [A.C.E.] Park Junhee
Fogadásból heves vágy
- Hé, Jun! - vágott át az udvaron Donghun a telefonját lóbálva. Fellökött pár diákot, de mivel végzős volt és a népszerűbbek közé tartozott, nem nagyon merték kérdőre vonni. - Nézd, mit találtam! - esett le a padra, majd miután ledobta táskáját, Junhee kezébe nyomta a telefont.
- Mi lehetett ilyen fontos, hogy fellökj miatta... - kezdett el számolni - hat embert? - nézett rá furcsállva. Elég fura gyerek volt, de Jun már megszokta.
- Csak nézd. El fogsz ájulni, ha meglátod. - feloldotta a telefont és elindította a videót. A két fiú csak bámulta a képernyőt. Amint, véget ért az alig három perces felvétel, Donghun csak vigyorogva nézett rá társára. Jun csak arra tudott gondolni, hogy valamiféle elsős lehet. Mintha látta volna első nap az újakkal beszélgetni.
- Tudod, ki ez? - kérdezte tőle, miközben eltette a telefont és elővette az aznapi ebédjét.
- Nem, de gondolom ezek szerinte te igen. - mondta könyökét megtámasztva az asztalon. Hát persze, hogy tudta. Rá volt kattanva az újonnan érkezett elsőéves és másodikos gimnazistákra. Szerinte "olyan dugni való" volt mindegyikőjük.
- Én mindent tudok. Na, nem fogod elhinni. - fogta meg két vállát, majd szembefordította magával - Ezt csodálatos embert, akit az előbb láttál, Mark Tuan-nak hívják. - mondta miközben megrángatta a vállánál fogva Jun-t.
- Új gyerek? - kérdezte mit sem törődve az őt rángató Donghun-nal és az őket bámuló alsóbb évesekkel, majd elvette az egyik szendvicsét. Otthon hagyta a saját kajáját.
- Igen, most jött tizedikbe. És jár táncolni. Lehet ezért van ilyen jó segge. - a végét már csak motyogta.
Le sem tagadhatná, hogy bejön neki a fiatalabb. Donghun volt az iskola egyik legnagyobb szívtiprója. Szinte minden lány csorgatta utána a nyálát, holott tudhatták jól, hogy nincs sok esélyük a nála, ugyanis inkább a fiúk érdekelték. Persze fiú is akadt bőven, aki Donghun kegyeiért esedezett. Nekik nagyobb esélyük volt arra, hogy észrevegye őket.
Jun is büszkélkedhetett ám néhány rajongóval. Ő azonban nem állt le minden útjába akadóval.
- Van róla képed? - kérdezte Jun egy kis hezitálás után. Egész helyesnek találta Mark-ot.
- Nézzük csak... Itt az instája. Biztos van kint kép meg táncos videó róla. - azzal rányomott a profiljára és elkezdték görgetni a képeket. Igazán jól nézett ki. Ránézésre körülbelül egy magas lehetett a két idősebbel.
Mark eleinte félt, hogy nem fog tudni beilleszkedni, de szerencsére megtalálta a helyét. Az osztálytársai kedvesek voltak vele, ráadásul az unokatesója most kezdett kilencedikben, ezért gyakran járt le hozzá és a barátaihoz.
Becsengettek az ebédszünetről, így Jun és Donghun is szedelődzködni kezdett, majd az épületbe áramló tömeghez csapódtak. A termükhöz érve egyszerre léptek be, majd pár kézfogás után megtalálták a helyüket és leültek. Természetesen nem egymás mellé, mert egyfolytában beszélgettek és a tanár elültette őket egymás mellől.
Pár perc múlva meg is érkezett a tanárnő és nekiláttak az óra anyagának.Nem telt sok időbe, Jun asztalán egy papírgalacsin landolt. Kérdőn nézett az irányába, majd megrázta a fejét és széthajtogatta azt. Donghun-tól jött.
Benne vagy egy fogadásban?
Rá nézett, majd bólintott egyet. A másik elővett egy új papír fecnit és ráfirkált valamit, majd összegyűrte és eldobta Jun irányába, aki ezt is széthajtotta.
ESTÁS LEYENDO
ŐRÜLT KPOP YAOI ONESHOTOK I 18+, 16+ I
FanficGondolkoztál már azon, vajon mi történne, ha két különböző, vagy ugyanabból a bandából két ember egymásba szeret és ezt kimutatják szexuálisan is? Ha igen, akkor jó helyen vagy! I 18+, 16+ I BOY x BOY I A világ legőrültebb ship-jei Tartalmaz: MELEG...