[Meztelen valóság]Changbin x Felix I 18+ I

2.2K 57 28
                                    

[Stray Kids] Seo Changbin x [Stray Kids] Lee Felix

Meztelen valóság

-Nyugi te nőcsábász, nekem is tették már ki a szűröm, nem kell aggódnod, azt nézd, van csajom.-kezdte el cukkolni az alacsonyabbat, miközben a szekér hátuljára pakolták fel a fiúk a kapákat, ásókat, egyéb szerszámokat. A fekete mérgesen nézett Chris-re, aki csak mosolyogva veregette hátba az ázsiait. Délután volt már, lassan a nap is nyugovóra szeretett volna térni fárasztó ciklusából. Minho, miután össze kötözte a fém és fa tárgyakat, intett a többieknek. Csizmák és rosszul varrt cipők lépdelése hallatszott. A vezető ülésre Jaehyun telepedett le, mellé Chrisopher. Jisung és a baráti társaság pedig a hátsó platóra tették feneküket. A rozsdás csavarokat arrébb seperve pihentek le, miközben a lovak elindultak, majd vele együtt a kocsi is. Az öt fiú haza fele tartott a földekről, az egész napos munka, kemény hőségben egész nehéz volt. Mindössze egy kis száraz kenyeret, pálinkát és szalonnát vittek ki a mezőre. A vörös csillagos telepet elhagyva tértek rá a földútra, melyen lassan szelték a kilométereket.

-Srácok, szerintem kint maradt egy eke, össze számoltam, de ez még mindig csak kilenc, nem tíz.-nézett a koreai előre, miközben számlálgatta az eszközöket.

-Bassza meg azúristen a szádat Jisung, ennyire figyelmetlen vagy. Komolyan, legközelebb el se viszlek haza.-morogta a legidősebb elől, miközben a szíjakat fogta.-Sőt, holnap egyedül jössz be a Téeszbe, komolyan, kéne neked egy asszony, aki jól elnáspángol.-közölte, mire kicsapott a nevetés mindenkiből. Ám egy emberből nem, Minho-ból, csak összekuporodva méregette az elhaladó szántóföldek határait. A percek haladtával beérkeztek a faluba, lefordultak egy kis utcába, ahol kitették Chris-t. Ezek után Jisung-ot, s mikor Bin-re került volna sor, kitalálta, most az egyszer, egy tartozás miatt a Lee gyerekkel tart, így meg sem álltak a következő tanyáig. Hogy miért Jae vitt mindenki? Ez egy bevett szokás volt a fiataloknál, ráadásul csak neki volt járműje, ugyanis gazdag paraszt volt a Jung család, közelbe laktak a Lee család farmjától.

-Köszi, még egyszer a mindennapi fuvarozást, Hyun. Akkor hajnalban.-azzal intett is a kocsis fiúnak, aki el is indult a földes úton a háza felé. A mezőgazdászok a port rugdosták, mikor meglátták a fehér pajtát.

-Abba tároltok is valamit?-kérdezte a házigazdát mikor a kerítéshez értek. A magasabbik felé fordult, lassan nyitotta ki szája szélét.

-Már nem, amióta be kellett adni a nagy részét a húsnak, a kormánynak, azóta üresen áll ott. Nem mertünk kockáztatni, mert akkor jön a fekete kocsi, azt pedig senki se szeretné. A postás amúgy is szólna az ÁVH-nak, hogy ha lenne is egy disznajunk, vagy egy kövér ludunk.-mesélte el Minho, mire Bin bólogatva értelmezte.-Egyébként, hogy is volt ez a visszautasítási dolog, csak részleteket tudok.-tette fel a kérdést, mire a kisebbnek égni kezdett az arca.

-Nos, megismertem egy leányt a főtéren, Sára volt a neve. Bele szeretünk egymásba, összejártunk titokba, egyebek, aztán pedig úgy döntöttem, hogy elmegyek a szüleihez, ám nem fogadták jól, sőt, másnap kiették a kabátomat a kapura, szóval, ja.-suttogta elhallóan a másik, mire kapott egy együttérző megértést, s vállveregetést. Mikor beértek a kapun, a fekete már bőr kabátját kezébe fogta, ugyanis meleg idő volt. Changbin és Minho, úgy döntöttek csapnak ma egy görbe estét, már mindketten tizennyolc évesek voltak, így ez nem volt akadály. Faluhelyt ez bevett szokás is volt.

Kellemesen közlekedtek az udvarban. Komótosan sétáltak be az előkertbe, ahonnan egy kis köves út vezetett befele. Maga a ház nem volt óriás, viszont emelete volt. Bin még sohase volt itt, így kénytelen volt követni barátját. Egy kulccsal a kezébe léptek fel a tornácra, majd onnan be. Egy Tágas előszobába értek, hol a tipikus paraszti jellemvonások nem voltak elmaradhatatlanok. Fehérre mázolt vályogfal, barna tölgy bútorok, ízletesen festett képek a falra szegelve. Innen nyílt egy tágas konyha, benne a mesékbe illő paraszti lócákkal, szintén fa ablakokkal. Ezek mellett itt volt egy lépcsőfeljáró, illetve egy tisztaszoba, melynek falapján zár volt.

ŐRÜLT KPOP YAOI ONESHOTOK I 18+, 16+ IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin