[NCT U, NCT 127] Nakamoto Yuta x [VICTON] Do Hanse
Szerepcsere varázsa a habok közt
-Na és ő? Egész jól néz ki ez a csaj.-állapította meg a japán legjobb barátja, Shotaro, miközben a mobiltelefonján pörgették a jobbnál jobb nőket, a társkeresőn. Yuta igazából azt se tudta, hogy mi is az alkalmazás neve, csupán annyit, hogy egyedül neki nincsen senkije, ezért Shotaro s Johnny ráerőltették.
-Szerintem hihetetlen jól néz ki, komolyan öcsém, nehogy elhalaszd.- veregette meg a szőkés-fehér vállát a fekete, majd a harmadik is egyetértően bólogatott vele.
-Áh, ez nem nekem való.- zárta le a képernyőt a Nakamoto család egyetlen gyereke és próbálta elrendezni a gondolatait.
Egyszerűen nem ment ez neki. Mármint nem a csajok felszedése, hisz mindenki tudta az iskolában, hogy bizony a nagy Nakamoto Yuta, a nagy nőcsábász, a suli minden második lányával járt, vagy éjszakázott már. Hihetetlen technikákkal csavarta el mindenki fejét, ki csak felé nézett.
Ám valami az elmúlt félévben változott. Azóta a japán nem jár kocsmákba pókerezni, se hajnalokig tartó bulikba partizni, se sörözni a bandájával, kikkel elég jó kapcsolatot ápolt, se verekedni a főtérre, sőt, azóta az összes lányt visszautasítja s elkerüli nagy ívben.
A barátai pontosan emiatt kezdtek el cselekedni, hisz fogalmuk sincs, miért változott ennyit a fehér. Megijedtek, talán a szülei papolták teli szegény fejét, vagy esetleg valaki elvette a szívét, s ezért nem akart mást a közelébe látni.A két barát csak összenézett. Fogalmuk sincs miért viselkedik ilyen furcsán.
-Yuta, nekünk nagyon fura vagy, mi van veled ember? Nem jársz el sehova velünk, se semmi. Ráadásul mióta szoktál te ötös dolgozatokat írni, puskázás nélkül? Hol van a mi haverunk, aki az utcán szétkúr egy csajt, részegen?- mondta el John, idegesebben. A kissebbik kicsit megugrott erre a hosszú monológra. Kezét beledugta pulóvere zsebébe és elkezdte.
-Ha elmondom tuti hülyének néztek majd.-kezdte el, ám félbeszakította a másik japán.
-Te beteg fasz, ez nem igaz, tény, hogy Johnny agya egy dióval se ér fel, de csak meg tudunk érteni.- biztatta Shotaro, mire kicsit megkönnyebbült a fa alatt ülő, s elmélyedt gondolataiba.
-Emlékeztek arra a srácra, akivel japánban jártam el soju-zni?- erre csak a másik kettő bólogattak helyeselve.- Nos ő biszex volt, és egyszer, mikor berugtunk az egyik csirkézőbe, letöltött egy appot, ami egy meleg társkereső, és mikor reggel felkeltem a lakásomba, ahova fogalmam sincs hogyan kerültem, a mobilomon láttam egy olyan értesítést, miszerint én hajnalban cseteltem egy koreai fiúval, akit Hanse-nak hívják.....és elég intim üzeneteket váltottunk.-kezdi vakargatni tarkóját a hosszabb hajú.
A két jó barát összenézett. Életükben nem gondolták volna, hogy a legjobb haverjuk, aki fűvel-fával kefélte a szebbnél szebb lányokat, biszexuális, netalántán meleg lenne. Ám nem is ez volt a legkiakasztóbb az egészben, hanem az, hogy Johnny ismert egy Hanse nevű diákot, aki vele egy osztályba járt, de valami miatt már fél év nem jött be a kapukon.
-Véletlenül nem fekete, hátul hosszú, elől rövid haja van, és több tetoválása a mellkasán?-feltételezte John, mire az előtte üllő furcsálva, de előkeresi a mobiljában azt az egyetlen képet, amit ő küldött azon a bizonyos pirkadatkor.
Yuta miután rátalált, hezitálva, de oda adta a készüléket neki.-Nézzétek el hogy fél pucér, kérlek!- mondta a japán s félve nézett feléjük. Meglepődve látta, hogy nem akadnak ki, amiért biszexuális, de egyben jól esett neki.
Ekkor a legmagasabb előkapja saját okos termékét és egy telefonszámot kezd tárcsázni, nevezetesen Lee Mark-ét.
Dehogy miért őt? Mert az apja az igazgató, így bármilyen információt eltud árulni a fiataloknak.
VOUS LISEZ
ŐRÜLT KPOP YAOI ONESHOTOK I 18+, 16+ I
FanfictionGondolkoztál már azon, vajon mi történne, ha két különböző, vagy ugyanabból a bandából két ember egymásba szeret és ezt kimutatják szexuálisan is? Ha igen, akkor jó helyen vagy! I 18+, 16+ I BOY x BOY I A világ legőrültebb ship-jei Tartalmaz: MELEG...