6

679 118 113
                                    


روژی دواتر
جیمین وە سویا لە کتێبخانەی قوتابخانەکە ڵە چەند کتێبێک دەگەران کە باس لەسەر شوێنە بەناوبانەگەکان بکات......

سویا:لەو باوەرەیا نیم لێرە بیدوزینەوە.
جیمین:ئەی چیبکەین؟
سویا:وابزانم لە مالەوە چەند کتێبێکم هەیە لەوانەیە سودی بومان هەبێ...هەم یەکێکیان باس لە مێژوی فەرەنسا دەکات لەوانەیە ئەو شتەی بەدوای دا دەگەرێین تیایا هەبێ.
جیمین:باشە....دواتر دێمە مالتان پێکەوە سەیری دەکەین.
سویا:باشە.....بابروین لەوانەیە ئێستا ناوت چاوەرێم بکا.
جیمین:باشە.
جیمین بە زەردەخەنەوە وتی وە وای کرد کەمێک رومەتەكانی سویا سور ببن....

تای رویشتە کتێبخانەکە جیمین و سویای بینی کە خەریکن لە شوێنی خویان هەلدەستن وە بەرەو ئەو دێن کە سویا تای بینی سەری کەمێک نزم.کردەوە و ئەوی تێپەراند وە رویشتە دەرەوە جیمین کە گەیشتە تای لەتەنیشتی وەستا....

تای/چیتان دەکرد.
جیمین/شایی.
تای/رائەبورێی.
جیمین/ئێ ئەبێ لە کتێبخانە چیبکەین؟
.....سەربارەت بە پروژەکەمان سەیری کتێبمان دەکرد...وە هیچمان نەدوزیەوە.
تای/همم....باشە....هێی سەیرکە زور ماندوی مەکە ها خوت زیاتر بەدوای شتەکانا بگەرێ.
جیمین/باشە باش....چییە وادیارە کەمێک کەوتیتە خەمی ئەو.
تای/گالتە مەکە...بەخوی میزاجم تەواو نیە.
جیمین/هههه باشە باش....بابروین.

.............

نینا/دلنیای؟
...../بەلێ بەگوێی خوم بیستم.
نینا بەتورەیەوە/ئاھ...خوم ئەزانم چیدەکەم تو برو وە هەر شتێکت بیست ئەبێ پێمبلێی.
...../بێگومان.

.............

سویا/ناوت...پروژەکەتان چیلێهات.
ناوت/کەمێکم نوسیوە....ئای لەبیرم کرد ئەبێ بەتای بلێم تا بروینە ئەو شوێنە.
سویا/کێشەنیە دواتر پێیبلێ.
ناوت/اهم...ئەی ئێوە چیتان کرد.
سویا/هیچمان نەدوزیەوە....لە مالەوە چەن کتێبێکم هەیە کە باس لە.مێژوی فەرەنسا دەکات لەوانەیە تێیدا هەبێ وە بە جیمینم وت ئەویش وتی دێمە مالتان بو ئەوەی پێکەوە سەیری بکەین.
ناوت/ئاها ئێ باشە.....وای وای وتت جیمین دێتە مالتان هم.
سویا سوربویەوە کاتێ ناوت وای وت....
سویا/یاا ئێ چیتیایە.
ناوت/ئێ هیچم نەوتوە بو وا سوربویتەوە هههههه.
سویا/یاا ناوت وامەکە.
ناوت/ههه باشە.

لەوکاتەیا نینا هاتە لایان

نینا/همم جەوێکی خوشتان هەیە.

سویا هیچی نەوت وە ناوت"یش تەنیا بە بێزاریەوە سەیری نینای کرد....

ناوت/ئەرێ تو هیچ کارێکی ترت نیە هەر وا بە خەلکەوە دەلکێی؟
نینا/چی؟!.....ههههه....کچم دوعا بکە وە مەمنونیش بە دێمە نزیکت وە قسەت لەگەلا دەکەم....هەنێک کەس دەمردن بو ئەوەی تەنیا سەیریان کەم.
ناوت/نازانم چ گەمژەیەکە دەمرێ بو یەک سەیر کردنی تو بەلام گەر واشبێ دلنیام نازانێ چون کەسێکی بویە وایە.
نینا/ههههه گەمژەی وا زورن....بێگومان وەکو ئەو گەمژانەن کە لەگەل ئەم بەرازەیا قسە دەکەن.
ناوت بە تورەیەوە/وابزانم بەمن نییە بەلام بەخوت لە روحت بێزاربویتە وایە.

نینا/هم.

نینا وای وت وە لەوێ رویشت

ناوت بە تورەیەوە/ئەمە لەهیچ شتێک تێناگا تەنانەت بە لێیانیش وازناهێنێ.
سویا/دلتەنگ مەبە لەبەر من....من ئیتر بوم گرنگ نیە کە چیدەلێن بویە توش لەبەر من بوخوت ناخوش مەکە.
ناوت دەستی سویای گرت وە سەیری چاوەکانی ئەوی دەکرد...
ناوت/هەرگیز نەلێی لەبەر من ئەوە مەکە باشە....چونکە من بوتو لێرەم.
سویا ناوت"ی لەباوەش گرت وە دواتر رویشتنە پولەکەیان وە ماموستا هاتە ژورەوە



دووای چەن روژێک

لە پولەکەی ناوت

ماموستا/ئا بیرم کەوتەوە با شتێکتان پێبلێم...دوومانگ پشوە بوتان....قوتابخانەکە نوێ ئەکرێتەوە بویە بەرێوبەر پشوی داناوە بو هەمو قوتابی و پولەکان.....وە ئەمە دەرفەتێکی باشە بو ئەوانەی کە شوێنی دور لە کوریایان هەلبژاردوە بو ئەرکەکانیان وە ئەتوانن لەم دوو مانگەیا سەردانیان بکەن وە لێی بکولنەوە....وە ئەوانەشی بابەتەکانیان تەواو کردوە با لەلایان بن تاکو دوای پشویەکە پێکەوە لە هەموتان وەردەگرم.

ماموستا وای وت وە شتەکانی هەلگرت وە مالئاوای لە قوتابیەکان کرد وە رویشتە دەرەوە

ناوت/شتێکی باشبو....ئێمە هیخومان تەواو کردوە ئەی ئێوە.
سویا/ئەوەی ئێمە کەمێکی ماوە بەلام جیمین وتی ئەوەی ماوە من تەواوی دەکەم یانی منیش تەواو هههه.
ناوت/ئێ زور باشە.




تەواو

ببورن چونکە بەراستیش ماوەیەکی زورە پوستم نەکردوە

پێویست بەو تف و شەق و زلەیانە ناکا دانیشن😂

ئێستا لەبەر دەستی ئێوە بومایە چیتان لێدەکردم....بەس کەمێک رەحم😂

خواتان لەگەل😘❤️

Love you💕❤️💋

Love you💕❤️💋

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


¦¦My biggest weakness is you¦¦↑↓K.TH↓↑Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon