9

633 108 77
                                    

سوپرایزززززو

درەنگیشە بەس یەلا قەینا سوریم کەن😁

دوایی یەک مانگ

جین/دەی خێراکەن کچینە دوا دەکەوین.
ب.کیم/کورم لێیان گەرێ ئێستا دێن.
جین/دە ئاخر دوادەکەوین.
خ.کیم/جا چییە روژێک دوابکەون خو ئاخر روژ نیە.
جین/ئەوە چییە یا ئەبینم لەوەتەی سویا لێرەیە هەر لەبیرتان کردوە ئەمن کورتانم هم.

خ.کیم و ب.کیم پێکەنین وە خ.کیم لە شوێنی خوی هەلسا وە بەرو جین رویشت و سەری لەسەر سنگی جین دانا وە لەباوەشی گرت...

خ.کیم/چون ئەتوانم کورە قوزەکەم لەبیرم بکەم هم.
جینیش زەردەخەنەی کرد وە توندتر دایکی لەباوەش گرت...

ب.کیم/ئەتو بلێ کەینێ ئەبینە خەزور و خەسو.
جین/ئاوەلا گەر چاوەرێی منن کە بتانکەمە خەزور و خەسوو هەر دانیشن و لەبیری کەن.
خ.کیم/یاا من ئەمەوێ زوو بوکەکەم ببینم گەر تو هیچ کچێکت بەدل نیە من یەکێکت بو ئەدوزمەوە.
جین/زور سوپاس دایکە من لە ژیانی خوم زور رازیم وە جارێ هیچ کچێکم بەدل نیە وە پێویست ناکات توش خوت ئەزیەت بەیت وە بەدوای کچێکا بگەرێی من وا بە حالی خوم رازیم.....ئەرێ ناوت دەی وەرن.

جین هەموو ئەمانەی بە هێمنیەوە وتی دواتر کاتێ بانگی ناوت"ی کرد کردیە هاوار...

ناوت/ئەوە هاتین کاکە هاوار مەکە.
جین/نانا نایکەم بە هاوار......ئەو هەموو جوانیە چییە.
ناوت/خوم هەر جوانم.
سویا/زور سوپاس بەرێوبەر.
جین/باشە ئەزانم هێشتاش ناتوانی بلێی کاکە جین بەس یەلا قەینا وشەی بەرێوبەریش خوشە هاا هەست بە گەورەی پلە دەکەیت.
ناوت/گالتە مەکە دەی بابروین.
جین/نانا ئەمن و گالتە کوا وتویانە....دەی بابروین.
ناوت،سویا/خواتان لەگەل.
خ.کیم,ب.کیم/خواتان لەگەل.

هەرسێکیان رویشتنە دەرەوەی مالەکە پاسەوانەکان دەرگای ئوتومبێلەکەیان بو ناوت و سویا کردەوە وە جینیش لە شوێنی خوی دانیشتن دواتر دەستی کرد بە لێخورین....

لە قوتابخانە

ناوت و سویا لە ئوتومبێلەکە دابەزین بە هەمان شێوە جینیش دابەزی وە یەکسەر رویشتە ژورەکەی.....

قوتابیەکان لە نێوان خویان دەستیان کرد بە پستە پست کردن وە ناوت و سویاش بە هێواشی هەنگاویان دەنا لەنێو دوو رێزی قوتابیەکان.....

قوتابیەکان/واھ چەندە جواننن.
....../راستە زور جوانن.
......./ئەرێ ئەمانە کێن....من تازە هاتومەتە ئەم قوتابخانە.
......./یەکێکیان خوشکە بچوکەکەی بەرێوبەرمانە ئەوەی تریشیان هاورێکەی.
......./زور گوراوە.
......./بەلێ وایە.....چیدەلێی داوای ژوانێکی لێبکەم رازی دەبێ.
....../واھ زور زور نایابن.
......../ئەزانیت گەر نینا بزانێت ئەوەنە پەسنی ئەم دوانە دەکەن چیلێتان دەکات.
....../چیدەکات با بیکات....ئەلێی بەس خوی جوانە لەم قوتابخانەیا.
......./بەلێ جوانترینە وە دەولەمەندترینیشە.

¦¦My biggest weakness is you¦¦↑↓K.TH↓↑Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon