کاتێک ناوت وە سویا رویشتنە دەرەوە لەپولەکە
رویشتنە باخچەی پشتەوەی قوتابخانە وە لەوێ لەسەر کورسیەک دانیشتن.سویا:سوپاس.
ناوت:بوچی؟
سویا:هەتا ئێستا کە گەورەبومە هیچ کات وا دلخوش نەبومە...هەمیشە قوتابیەکان گالتەیان پێکردوم...کەس نەبوە کە پشتگیریم بکات وە بمپارێزێت....هیچ کەسێک نەبوە جگە لە دایکوباوکم کە پێمبلێت خەم مەخو.....هیچ کەس نەبوە ببێتە هاورێم...نازانم هەنێک جار وا بیرم دەکردەوە کە
ئیتر نەرومە قوتابخانە...بولام دواتروبارە پەشیمان.دەبومەوە لەبەر دلی دایکو باوکم
بەلام ئێستا دەمەوێ قوتابخانە کوتای نەیەت تا هەموو روژێ بتبینم....بەراستیش سوپاس تا ئێستا هیچ کەسێک ئەوەنەی تولخوشی نەکردوم.کاتێک سویا ئەم قسانەی دەکرد زەردەخەنەیەکی شکاو لەسەر لێوەکانی بو وە فرمێسک.لە چاوەکانی قەتیس ببون.
ناوت دەستەکانی سویا گرت وە وایکرد کە سەیری چاوەکانی.بکات....
ناوت:من هەمیشە لەلاتم....ئیتر گالتەپێکردن بەتو بونی نامێنێت....ئیتر گریان و فرمێسک بونی نابێت
...ئیتر سەردەمی خوشی هات....ئیتر سەردەمی باوەربە خوبون هات باشە....من لێرەم وە هاورێتم وە وەک وەکو خوشکێک دەبم بوت..دەردەدلی خومان بویەکتر باس دەکەین وە دواتر دەروین لە بازارکردن خەمەکانمان لەبیردەکەین.....ئیتر من خوشکی توم وە توش خوشکی منی....نهێنیەکانمان دەبنە یەک وە خەونەکانیشمان بەیەکەوە دێنینەی.ناوت بە زەردەخەنەوە سەیری نێوچاوانی سویا دەکرد وە ئەم قسانەی کرد وە سویاش لە خوشیا پێکەنی وە فرمێسک لە چاوەکانی کەوت دواتر ناوتی لەباوەش گرت.
دوای کەمێک....
ناوت:سویا.
سویا:بەلێ؟
ناوت:شتێک ئەپرسم.
سویا:باشە فەرموو؟
ناوت:تو و جیمین...شتێک لە نێوانتان هەیە؟
سویا کەمێک.چاوەکانی فراوان بوون و سەرسام بوو وە بە شلەژانەوە وتیی...
سویا:ھ..ها نا نەخێر....نەخێر ئەبێ چی هەبێت.
ناوت:نازانم کاتێک لە پولەکە ناوی قوتابیەکانت دەوت کە گەیشتیتە ناوی جیمین کەمێک سەیری ئەوت کرد وە خەمبار دیاربوی.سویا بێدەنگ مایەوە نەیزانی چیبلێت.....
ناوت:شتێک هەیە؟
سویا:ل..لەراستیا....نازانم.
ناوت:سەیرکە گەرناتەوێ مەیلێ کێشەنی...
سویا:نەخێر تو ئێستا خوشکمی هەموو نهێنیەکم پێت دەلێم....بەلام نازانم چون بیلێم.
ناوت تەنیا سەیری دەکرد......
سویا:نازانم کاتێک جیمین دەبینم چیلەمندا رودەدات........نازانم....لەوانەیە ئەوم بەدلت بێت
......یانیش کورێکی زور جوانە هەموو کچێک ئەم هەستەی بەرامبەر هەبێت...بەتەواوی نازانم بابەتەکە چییە.
لەو کاتەیا زەنگی چونە پول لێیدا...
ناوت:دواتر لەسەر ئەوە قسەدەکەین باشە گیانەکەم دەی بابروین تا دوانەکەوتوین.
ناوت وە سویا رویشتنە پول....وانەی کوتایییی....
ماموستا:دەمەوێ ئەرکێکتان پێبدەم.
قوتابیەکان:ئوف نا ماموستا.
مامەستا:ئوف مەکەن خو بەدەستم نیە ئەبێ بیکەن
....ئەبنە گروپ گروپ...یان کچ و کچ یانیش کور و کور یانیش کچ و کور پێکەوە یانی هەر گروپێک دوو قوتابی دەبێت..وە دەبێ باس لە شوێنە مێژوەکانی ولاتانی تر بکەن....ئێستاش با ناوەکانتان بخوێنم......
جاکسون وە ..................................
.................................
......................
..........
......
ناوت وە نینا.....
جیمین وە سویا
تای و سولی.
(سولی هاورێی نینایە وە ئەو خالانەی دامناون قوتابیەکانن یانی تاقەتم نەبوو هەمویان دانێم بەلام ئەم شەشە بزانن بەسە)
نینا:ئێ ماموستا ئەتوانین جێگای خومان بگورین.
ماموستا:نەخێر ناتوانن بریاری کوتایە...نارەزایێکت هەیە.
نینا:بەلێ نارەزایم هەیە نامەوێ لەگەل ناوت بم.
ناوت بە هێواشیەوە:تش ئەلێی من زور حەزدەکەم لەگەل رشکنێکی وەکتویا بم.
ماموستا:باشە تای تو و ناوت دەبن وە نینا تو و سولی....ئێستا تەواو دوبارە نا گوردرێتەوە.
نینا بەنارازیەوە دانیشت دەیویست ئەو لەگەل تای بێت بەلام کارەکە تێکچوو.
دواتر زەنگی کوتای قوتابخانە لێیدا.
YOU ARE READING
¦¦My biggest weakness is you¦¦↑↓K.TH↓↑
ChickLit:سوپاس بوتو بەلێن بێت دوبارە نەیێمە سەر رێگات :ناتەوێ ببمە هاورێت. :ئەو برامە :ئاگاداری بە :خوشمەوێی :هھھھ بەراز هاورێت دوزیوەتەوە گەوەرترین لاوازی من تویت💔 story writer_me (park via) Story poster. By(My baby❤️)