پارتی نوێێێ
ناوت وە سویا دوای تێپەرینی سێ وانە لەپول دانیشتبون وە قسەیان دەکرد وە جیمین و تای هاتنە ئەوێ....
جیمین/چیدەکەن کچینە.
ناوت/هیچ هەر وا قسەمان دەکرد.
جیمین/ئێ باشە .... زور بێزارمە لە مالەوە هاورێیان چیدەلێن ئەمشەو بروینە دەرەوە.
ناوت/من نایەم.
تای دوای قسەکەی جیمین ویستی شتێک بلێت بەلام ناوت وتی نایەم بویە ئەوەش تای وەستان کە هیچ قسەیەک بکات وە سەیری ناوت کرد. .....
تای/بوچی؟
ناوت/گەر تو و جیمین بن ئەوە ئەگەری زورە کە نینا وە هاورێ سەر رشکنەکەشی دێن وە منیش نامەوێ سەرم بێهێشێ لەبەر قسە بێماناکانی نینا بویەش نایەم.
سویا/ئێ گەر ناوت نەیەت منیش نایەم.
تای سەیری سویا کرد کە دوای قسەکەی سەری داخست وە دواتر سەیری جیمینی کرد کە ئەویش هەناسەیەکی لە بێزاریا هەلمژی....
کەمێک بیری کردەوە وە دواتر وتییی.....
تای/ناوت ...... تو سویات خوشدەوێ؟
ناوت سەیری تای کرد پێی سەیربوو کە تای وا یەکسەڕ ئەو پڕسیارەی کرد وە سویاش لەگەل کوێ لێبونی ئەو پرسیارە سەرەتا سەیری تای کڕد دواتڕ ناوت وە چاوەڕێی جوابی ناوت بوو......
ناوت/ئەوە قسەیە بێگومان خوشمدەوێ.
تای/ئێدە کەواتە بوچی ناتەوێ دلخوشی کەی.
ناوت/ئەوە تو چیدەلێی من کەی نەم ویستوە دلخوشی کەم.
تای/ئێستا وات کرد.
ناوت وە سویا پێکەوە/چی ئێستا؟تای/بەلێ سویا حەزی لەوەیە کە برواتە دەرەوە وەتوش وتت کە من لەگەلتان نایەم وە سویاش بێتو ناتوانێت برواتە هیچ شوێنێک کەواتە ناتەوێ دلخوش بێت.
ناوت شوک بوو وە نەی زانی چیبلێت سەیری سویا کرد کە ئەویش بە شوکەوە سەیری ئەکات.....
ناوت/ئـ.....ئێ تو ئەتەوێ بروین.
سویا خوی ئاسای کردەوە وە وتی...
سویا/نا ئاسایە گەر تو حەزت پێنیە ناروین.
ناوت/نەخێر تو حەزت لێیە کەواتە دەروین....باشە جیمین بروینە کوێ.
جیمین بە پێکەنینێکی سەرکەوتنانە سەیری تای کرد دواتر کچەکان......
جیمین/بو نانی ئێوارە دەروینە چێشتخانەیەکی خوش وە دواتر شوێنە خوشەکان.
سویا/ئێ ئەتوانین بروینە شاری یاریش.
سویا بە شەرم وکەمێک سترێسەوە وتی کە وای کرد زور کیوت و منالانە دەرکەوێت ئەم هەرسێ کەسەی تریش نیانتوانی خویان بگرن وە دەستیان کرد بە پێکەنین.....
VOUS LISEZ
¦¦My biggest weakness is you¦¦↑↓K.TH↓↑
ChickLit:سوپاس بوتو بەلێن بێت دوبارە نەیێمە سەر رێگات :ناتەوێ ببمە هاورێت. :ئەو برامە :ئاگاداری بە :خوشمەوێی :هھھھ بەراز هاورێت دوزیوەتەوە گەوەرترین لاوازی من تویت💔 story writer_me (park via) Story poster. By(My baby❤️)