🌀🌀
جیمین بە چرپەوە/وابزانم قاچەکەی تریشم روی....من تیا چوم.
جیمین بە هێواشی و ترسەوە ئاوری بو دواوەی خوی دایەوە وە بینی قوتابیەکە لە پشتی کە دەنگی خوی وەکو هی ماموستاکە لێ کردوە وە پێدەکەنێت....
جیمین بە تورەیەوە/یااا ئوسانگی گەمژە تو منالی بو وادەکەی.
ئوسانگ/ئای مردم ههههههه خوزگە شکلت بدیبا ههههههه ئای دایە مردم.جیمین بەتورەیەوە/خوزگە بە راستی ئەمری وە لەکولم ئەبیتەوە گەمژە.
جیمین بە تورەیەوە وتی وە رویشتە شوێنی خوی تایش بە پێکەنیەوە لەدوای رویشت....
وە ماموستا هاتە ژورەوە....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ناوت دوای ئەوەی لەگەل سویا و جین گەرایەوە مالەوە رویشتە ژورەکەی وە سویاش بە هەمان شێوە
خویان گوری وە سویاش شتەکانی ئامادەکرد بو ئەوەی بگەرێتە مالەوە...
دوای ماوەیەک ناوت رویشتە ژورەکەی سویا وە لە دەرگای ژورەکەی یا....
سویا/وەرە ژورەوە.ناوت هاتە ژورەوە بە زەردەخەنەوە...
ناوت/ئەوە چیدەکەی.
سویا/شتەکانم کودەکەمەوە.
ناوت/شتەکانت؟....بوچی.
سویا/ئێ ئیتر ئەبێ بگەرێمە مالەوە هەم زور بوم بە بارگرانی بویە با بگەرێمەوە.
ناوت/یااا سویا بارگرانی چیی ئەوە چ قسەیەکە ئەی کەی ..... هێشتا زور زوە مەرو.
سویا/نا ئەبێ بروم ..... تکایە خوت دلتەنگ مەکە ..... پێویستە ئیتر بگەرێمەوە .... هەم دایکوباوکیشم چاوەڕێمن.
ناوت بە دلتەنگیەوە سەیری سویا کرد وە لێوی خوارەوەی شورکرد...
سویا/یاا بەرگەی ئەو کیوتیەت ناگرم وامەکە ..... ئەبێ ئیتر بگەرێمەوە بەلام زوو زوو سەردانتان دەکەم وە لە قوتابخانەش پێکەوەین.
ناوت بە دلتەنگیەوە/باشە بەدلی خوت ..... لەگەل کێ دەگەرێیتەوە حەزەکەی من و ئوپا جین ئەتبەین.
سویا/نا سوپاس با ئوپا جین ئەزیەت نەدەین ئەم شەو کاتێ گەرانەوە لەگەل تای ئەگەرێمەوە.
ناوت/باشە .... ئێ بەلام..
سویا/خەمت نەبێ جیمین ئەزانێ کە خوشکی تایم وە کەسیش نامان بینێت.
ناوت/باشە کەواتە ..... کاتژمێر چەنە؟
سویا/نزیک شەش و نیوە.
ناوت/ئای درەنگئ ئەکەوین تو خوت ئامادە بکە من دەروم بە دایکوباوکم دەلێم و خوم ئامادە دەکەم.
سویا/باشە.ناوت لە ژورەکەی سویا دەرکەوت وە بەرەو خوارەوە رویشت سویاش جلێکی لەناو چانتاکە دەرهێنا وە دایخست وە بەرەو گەرماوەکە رویشت.....
BẠN ĐANG ĐỌC
¦¦My biggest weakness is you¦¦↑↓K.TH↓↑
ChickLit:سوپاس بوتو بەلێن بێت دوبارە نەیێمە سەر رێگات :ناتەوێ ببمە هاورێت. :ئەو برامە :ئاگاداری بە :خوشمەوێی :هھھھ بەراز هاورێت دوزیوەتەوە گەوەرترین لاوازی من تویت💔 story writer_me (park via) Story poster. By(My baby❤️)