11 Bölüm İmkansız Aşk

762 66 6
                                    

Berhayat hastanesinde Ali ve Nazlı için pek iyi bir sabah olmadı.Çünkü ekip her şeyi öğrendi.Ve sorular soruyorlardı.Nazlı ve Ali cevap veriyorlardı, ama artık gerilmeye başladılar.Bir şekilde kaçtılar.Ama Nazlıyı daha evde Açelya'dan bir sorgulama bekliyordu.
Ali gülüyordu.Nazlıysa sinirleniyordu sonra oda gülüyordu.

Ali:O neydi ya, o kadar soru sordular ki ayy, şükür bir şey olmadı- eliyle 🤲🏻.

Nazlı:Aynen ya.Ne yağacağız böyle?-Gerilmeye başladı.

Ali:Şöyle ki, bu birkaç gün sürecek, eğer dayanırsak.Her şeyi iyi olacak sıkma canını Sevgilim-Sırttı.

Nazlı:Biraz ciddi ol-Omzuna vurarak.

Ali:Tamam tamam.Ne yapıyoruz, planımız ne?

Nazlı:Bana bir şey sorma, ben bilmiyorum.

Ali:Plan sizindi hatırlatırım.

Nazlı:Biliyorum.

Ali:O zaman, ben kaçar malum iş beklemez.

Nazlı:Ben de işe gidiyorum zaten hadi.

Ali ve Nazlı deske gittiler.Deskte onları ekip bekliyordu sanki.Ali ve Nazlı durdu.

Ali:(Fısıldayarak) Bunlar yine durmuş ne yapacağız.

Nazlı:(Fısıldayarak) Sadece her zamanki gibi kalpsiz davranma o zaman bir şey olmaz.Birde elini tutsam hazır ol yani yapabilirim.

Ali:(Fısıldayarak) Ben ? Kalpsiz? Aa, ayıp ediyorsun Nazlı.Tamam.

Ali biraz önden gitti.Nazlıda arkasından koştu elini tuttu.Ali durdu Nazlıya baktı güldü.Ekip onlara bakıyordu hala.En önemlisi Damla çok kıskanıyordu.

Açelya:Bana mı öyle geldi, Ali mi güldü?

Gülin:Güldü.

Ali ve Nazlı el ele ekinin yanına yaklaştı.
Biraz konuştuktan sonra Ferman Hoca geldi.Ali ve Nazlıyı el ele gördü.

Ferman:(Gülerek) Hayırlı olsun.

Ali ve Nazlı utandı.Ferman Hoca uzatamadı ve vakalara dağıttı.Ali ve Ferman bir vakaya bakıyordu.

Ferman:Hızlı çıktın?-Sırıtarak.

Ali:Anlamadım ?

Ferman eliyle "sevgili" jesti yaptı.

Ali:Hee, anladım.Yani nasıl desem.Öyle oldu işte.

Ferman:Özür dilerim de, sanki duygusuzdun?

Ali:Orası tamamen artık karışık bir hal oldu.

Ferman:Tamam, hadi vakamıza bakalım.Ve hastanın odasına gittiler.

Nazlı ve Damla acildeydi.Damla Nazlıdan nefret ediyordu ve bunu hiç saklamıyordu.Ama Nazlıda umursamıyordu.Acil sakindi.

AçDem ve Tanju bir ameliyata girdiler.Ameliyat biraz riskliydi.Ama başarıyla sonuçlandı.Öğle yemeğinde herkes kafeteryadaydı, Ali hariç ve tabi ki de Damla hariç.Ekip konuşuyordu ki.Ali Nazlının arkasından bir dilim bir şey aldı ve koklayıp ağzına attı.

Ali:Ne yapıyorsunuz ? - Nazlının arkasından duruyordu hala.

Nazlıysa tebessüm ediyordu.Kafasını kaldırdı Aliye baktı.Alide ekiple konuşuyordum.Ama Nazlı sanki sadece Aliyi duyuyordu.Sonra kendine geldi ve önüne baktı.Alide masaya geçti.Nazlının yanına.Damla onların yanından geçiyordu ve onları gördükten sonra resmen kızardı sinirden.Sonra bir masaya geçti ve onları izlemeye başladı.Açelya onu gördü.Ve Gülini dürttü.Damlayı işaret etti.Damlaysa sadece Ali ve Nazlıya bakıyordu.Açelya Nazlının bakışını yakaladı ve Damla'yı işaret etti.Erkekler hiç bakmıyordu, kendi aralarında konuşuyorlardı.Nazlı Damlanın olduğunu anladı.Ve Aliye döndü.Biraz baktı sonra masanın altından elini tuttu.Ali Nazlıya baktı "ne oldu?" Gibi.Nazlı Damlayı işaret etti.Ali anladı oda Nazlını elini tuttu.

İmkansız Aşk...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin