En son nerde kalmıştııık he Ali ve Nazlı sarmaş dolaş uymuştu İşte bayadır yoktum yazmadım yani, artık geri döndük gibi yazmaya başlıyorum...
Güneş kalkmıştı yeni bir gün başlamıştı...Ali ve Nazlı hala koltukta uyuyorlardı erkendi daha...Ali yavaşça uyanmaya başladı...Ama gözlerini açmadan önce burnuna güzel bir koku gelmişti...Ali gülümsedi ama sonra sarıldığını fark etti.Hemen gözlerini açtı ve ortalığa baktı.Kendi evinde değildi sonra Nazlıya baktı.
Ali iç ses "Nasıl uyuyakalmışız böyle? Ali, sen hiç kızlara yaklaşmıyordun bu ne şimdi? Bu kız dengeni mi bozdu ? Yok ya yorgundum ondandır.Neysee ben şimdi ne yapacağım ? Uyandırmakta istemiyorum şimdi...o Zana'n mecbur böyle kalacağız sanırım? Allah Allah bir günde yumuşadım biraz kendime gelmem gerekiyor.Ama Valla bu kadar iyi uyumamıştım sanırım hiç..Ay Ali saçmalama"
Biraz böyle durduktan sonra Nazlıda yavaş yavaş uyanmaya başladı.Yüzünde kocaman bir gülümsemeyle gözlerini açtı.Birine sarıldığını ve biri ona sarıldığını fark etti.Baktı biraz sarıldığı kişi Aliydi.Aliye baktı Aliyse dalgın dalgın duvara bakıyordu."Acaba o ne düşünüyor?" Diye sordu kendi kendine Nazlı.Artık kalkma vakti gelmişti...
Nazlı:Ali? Uykulu bir sesle
Ali:Nazlı? Uyandın.
Nazlı:Evet. Ben bu konuyu -
Ali:Bunu konuşmaya bile gerek yok, hadi hazırlanalım çıkalım.
Nazlı:Tamam Tebessüm etti.
(Hastanede)
Ali acilde pansuman yapıyordu.Nazlıysa elinde dosyayla oraya buraya koşturuyordu.Ali pansumanını bitirmişti.Acilden çıkıp asistan odasına yönelmişti makale okumak için.Hastane sakindi.Bugün hastanede çok vaka yoktu.Herkes asistan odasındaydı ve artık çıkmak için hazırlanıyordu.Ali Nazlıyı bekliyordu bu sırada Demir de onunlaydı o da Açelya'yı bekliyordu.Demir:Eee Ali ? Nasıl gidiyor sizde işler ?
Ali:Hangi işler Demir ?
Demir:Anlasana işte Nazlıyla diyorum.
Ali:Hee, iy iyi gidiyor işte nasıl olsun ? Sizde ?
Demir:Bizde de iyi gibi şu anlık.
Ali:Şu anlık ?
Demir:Her an bir şey olabilir Açi bu-
Açelya:Demir!
Demir:Al işte , yine bir şey oldu sanırım. (Açelya'ya) Geliyorum canım!
Ali gülerek Demir'e bakıyordu.
Demir:Ya abi gülmesene.
Nazlı:Ali!
Demir durdu ve Aliye alayacı bir şekilde baktı.
Demir:Allah'ın sopası işte bana gülersen böyle olur.Kafasıyla gel işareti yaptı.
Ali:Sen işine bak Demir.
Kızların yanına gittiler.
AçNaz:Yanımıza yaklaşım ?
Ali ve Demir birbirine baktı.Ve kafalarıyla onayladılar.Ali Nazlının önüne Demir'de Açelya'nın önüne geçti.Ne olduğunu hala anlamıyorlardı.
Demir:Bak Açi Valla bir şey yapmadık.
Açelya:Hesap soracağımı nerden biliyorsun ? Belki onun için çağırmadım.
Demir ne diyeceğini bilemedi.
Nazlı:Evet Ali Bey.
Ali:Evet Nazlıcım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk...
Разноеİmkansız aşklar...Maceralar onları bekliyor...Aşmak lazım oldukları duvar...Aşabilecekler mi?...Birilikte olabilecekler mi?...Zamanla bakacağız... Umarım beğenirsiniz... İnstagram: @_mucizem_10