Açıklama:Bayaaaadır yokum her şeyin farkındayım böyle olacağını bilmiyordum.Yazamayacağımı pek ama yine de deneyeceğim.Sizden yeniden özür dilerim ve karşınızda yeni bölüm!
Bugün güneş biraz başkaydı...Sanki daha az ışık saçıyordu...En azından Nazlı için öyledeydi...Nazlı yavaşça yataktan kalktı ve banyoya elini ve yüzünü yıkamak için gitti...Daha saat çok erkendi...Herkes uyuyordu...Nazlı banyondan sonra mutfağa su içmek için gitti...Boğazı kurumuştu...Nazlı suyunu içerken dışarıya baktı...Ve orda Ali'yi gördü.İlk başta anlamadı ama sonra anladı.Spor yapıyordu.Nazlı başını pencereye yaslayarak izlemeye başladı.Aliyse koşu için hazırlanmıştı ve birkaç dakika sonra koşmaya başladı...Nazlı Ali gittikten sonra bardağı masaya bırakıp yatağına döndü ama uyuyamadı...Öylesine yatıyordu...Yorgundu ama uyumak istemiyordu...Hazırlanıp hastaneye gitmek için kalktı...Hazırlanmıştı ve artık çıkıyordu ki Sultan nine uyanmıştı.
Sultan:Nazlı? Kızım? Nereye bu saate ?
Nazlı:Beni pek uyku tutmadı ben hastaneye erken gideceğim.
Sultan:Ne oldu, Nazlı? Bir şeyin var sanki?
Nazlı:Hayır, yok bir şeyim.Ben gideyim en iyisi- he Açelyayada söylersin artık.
Sultan:Tamam kuzum sen merak etme.
Ve Nazlı yola koyuldu...
Ali koşudan gelmişti duşuna alıp kahvaltısını yapıyordu.Nazlıyı görmüştü.Ve kahvaltısını bitirmeden çabuk her yeri toparladı hazırlanıp Nazlının peşinden koştu.Nazlı biraz dalgın dalgın gidiyordu, arkasından Birinin yaklaştığını duymadı.Adam Nazlıya yetiştikten sonra artık normal yürüyordu ama Nazlı hala onu fark etmemişti.Nazlıya dokundu.Nazlı sıçradı korkudan döndü ve...Ali'yi gördü...
Nazlı:Ay Ali! Ne yapıyorsun??Korkmuştu
Ali:Selam verelim dedik, neden korktun bu kadar?Ali merak etmişti.Genelde böyle korkmazdı Nazlı
Nazlı:Arkamdan yaklaşıp öyle dokunursan korkarım tabi.
Ali:Hayır öyle korkmazdın sen.
Nazlı:Ne demek istiyorsun?
Ali:Senin başka bir şeyin var, değil mi?
Nazlı:Hiçte bile.
Ali:Öyle öyle de hayırlısı..
Nazlı:Gidelim mi artık.
Ali:Gidelim gidelim.
Hastaneye varmıştılar bile.Üstlerini değiştirip acile gitmiştiler.Nazlı bir gergindi bugün.Ali bunu fark etti tabi ki de ama sormak istemedi daha da zorlamamak için..Ali bir kahve aldı ve Nazlının yanına gitti.Nazlı acilden çıkıp koridorda oturmuştu, hastanede hiçkimse yoktu nerdeyse...
Ali:İçer misiniz hanımefendi?
Nazlı:Evet teşekkür ederim beyfendi.
Ali:Aa dur!
Nazlı:Ne oldu?
Ali:Sen kahvaltı yaptın mı?
Nazlı:E-evet.
Ali:Hı hı ben de yedim.Hadi kahvaltı yapmaya gidiyorsun.
Nazlı:Bak gerçe-
Ali:İtiraz kabul etmiyorum!
Nazlı:Yemeyeceğim istemiyorum.
Ali:Kötü olursun sonra.Kahvaltı günün en önemli şeylerinden biri.
Nazlı:Ama istemiyorum.
Ali:Nazlı, hadi kafeteryaya inelim ben ısmarlarım hadii.
Nazlı:Ali, zorlama, istemiyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk...
Randomİmkansız aşklar...Maceralar onları bekliyor...Aşmak lazım oldukları duvar...Aşabilecekler mi?...Birilikte olabilecekler mi?...Zamanla bakacağız... Umarım beğenirsiniz... İnstagram: @_mucizem_10