Ali bugün biraz erken çıktı hastaneye.Çünkü Tanju Hoca çağırılmıştı.Alinin umrunda değildi, çünkü doğru yaptığını biliyordu.Artık hastaneye varmıştı bile.İçeri girdi.Tanjunun odasına yöneldi.Kapının yanında durdu "Of...Hadi Ali bir kaç dakika başının etini yiyecek o kadar." Ve içeri geçti.
Ali:Günaydın Hocam.
Tanju:Günaydın Ali.Gel otur.-Okuduğu makaleyi kapatarak oturmasını gösterdi.
Ali oturdu ve kızmasını bekliyordu.
Tanju:İlk ondan başlamak isterim ki, dün biraz haksızlık etmiş olabilirim.-Ellerini sıkarak söyledi.
Ali şaşırdı.
Tanju:Hata yaptım, böyle yapmam gerekiyordu belki, ama yine de bende bu hastaneden ilişki istemiyorum.
Ali'nin şaşırması yüzünden gitti, yerine kızgınlık geldi.
Tanju:Ben bu bölümün şefiyim, ve benim işim bu bölümün reytingleri düşmesin diye-
Ali:Ne reytingleri düşmüş? Siz şu an ne yaptığınızın bile farkında değilsiniz!Bizim özel hayatımıza karışıyorsunuz!
Tanju:Ali-
Ali:Sizin yüzünüzden ben ne yapayım? Nazlıdan mı ayrılayım? Nasıl bir saçmalık bu!?
Tanju:Yeter!-Yine elleriyle masaya vurarak kalktı.
Ali:Asıl size yeter!
Tanju:Kiminle konuştuğuna dikkat etsek iyi edersin.Yoksa kötü olur.
Ali:Siz dikkat edin daha iyi, kimi tehdit ettiğinize dikkat edin.
Tanju:Ben sakince çözelim dedim-
Ali:Ne yapmamızı istiyorsunuz !? Ayrılmamızı mu?
Tanju:Öyle değil.
Ali:İyi günler Tanju Hocam.
Tanju:Dur durduğun yerde!
Tanju Aliye yaklaştı.
Tanju:Sadece bil ki, eğer reytingler düşerse, o zaman seninle çok daha başka konuşuruz.Hatta bugün göz altımdasın, bakalım etkiliyor mu seni "ilişkin" ?
Ali:Etkilemiyor.
Ali çıktı odadan.Ve asistan odasına gitti.
Orda oturdu ve düşünmeye başladı.Nazlıya mesaj atmayı unutmuştu.Telefonu eline aldı mesajları açtı:
"Nazlı günaydın.Ben bugün erken çıktım, işim vardı.Hastanede görüşürüz"
Telefonu kapattı ve kanepeye yaslandı.Gözlerini kapattı.Ve bir kaç dakika sonra kapı açıldı.Ali gözlerini açtı.Kapıya baktı.Giren Damlyadı.Ali gözlerini tamamen açtı.
Damla:Günaydın Ali.
Ali:Günaydın.
Damla:Ne yapıyorsun ? -Aliye yaklaşıyordu.
Ali:Damla, başka kanepeye geç.-Gözlerini ovalayarak söyledi.
Damla başka kanepeye geçti.
Damla:Yahu hiç mi şansım yok?
Ali:Ne için?
Damla:En azından arkadaş olalım?
Ali:Ben arkadaş istemiyorum başka.
Damla:Unutma ki, ben de senden vazgeçmem.
Ali:Elinden geleni ardına koyma.
Ali odadan çıktı ve deske yöneldi.Deske geldiğinde yeni gelmiş ekini gördü, daha kıyafetlerini bile değiştirmemiştiler.Ali biraz baktı, gözleriyle Nazlıyı arıyordu.Nazlıyı gördü.Yanına yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk...
Randomİmkansız aşklar...Maceralar onları bekliyor...Aşmak lazım oldukları duvar...Aşabilecekler mi?...Birilikte olabilecekler mi?...Zamanla bakacağız... Umarım beğenirsiniz... İnstagram: @_mucizem_10