Négyéves koromban azt mondtam anyámnak, hogyha felnövök, rockzenész akarok lenni. Azt mondta, a kettő együtt nem megy.
Hazudott.
■Reklámok parancsára kocsikra gyűjtünk, melózunk, hogy legyen pénzünk a sok felesleges cuccra. A történelem zabigyerekei vagyunk. Nincs se célunk, se helyünk. Nincs világháborúnk, se válságunk. A mi háborúnk szellemi háború, a mi válságunk az életünk. A tévé elhitette velünk, hogy egy szép napon milliomosok, filmcsillagok és rocksztárok leszünk. Pedig nem leszünk. Erre lassan rádöbbenünk, és nagyon-nagyon berágunk. Hagy cáfoljam ezt meg!
A jó öreg Chester, nyugodjék békében a szent ember.
A rock az a dolog, ami mindenkiben benne él, csak meg kell találni magunkban!
■Ahogy a nagy rock and roll-költő mondta: én a szívemet adtam neked, hogy kitörölhesd a seggedet. Kibaszott Jeon Jungkook, te méretes fasz, fényesre nyalattad velem a segged.
■Mindig is rocksztár akartam lenni. Ez volt a gyerekkori álmom. Mikorra elmondtam mindenkinek, addigra felnőttem. Igazi bandában, munkából és szórakozásból egyszerre, inni és közben zenélni, hogy aztán halláskárosodásban halljak meg a lemezeinkkel a kezemben. Édesded álom, cél, s a vég a kezemben van. Akár egy kotta, csak ki kell olvasni a szólam hangjait, és pengetni a húrokat, hogy véresre rezonálja ujjaim végét. Hogy elmondhassam a takony unokáimnak, -nagyfaterotok ezt csinálta, és menő volt, dőltek utána csajok, szerették, de legyetek jobbak. Sőt jobbnak kell lennetek, mert én mindent megtettem, s nektek is meg kell tennetek mindent, az álmaitokért.
Szimplán és egyenesen azért születtem, hogy rocksztár legyek, s csak arra törekszem, hogy a legjobb formámat nyújthassam, a legjobb lehessek. Ezt én tudtam. S anyám is tudta, mikor még csak a méhében nyomorogtam. Biztos voltam benne, hogy kerek hasára szorosan fektette a kipárnázott fejhallgatót, s üvöltette az izomszöveteken keresztül Metallica himnuszait. Rapszódikus terhesség lehetett, s az alma nem a földre hullott, hanem nagyot koppant egy dobszerkó mellett, hogy odaguruljon a basszusgitár mellé, majd annak rezes húrjai felhasították az érett, újszülött gyümölcsöt.
Kim Taehyung, te idióta, miért hiszed azt, hogy a nagykönyvben is így van minden megírva? -Mert így van minden megírva. Ennek így kell lennie! Az se érdekel, ha veséim rámennek!
DU LIEST GERADE
RockStarts - TaeKook [Befejezett]
FanfictionA rock az a dolog, ami mindenkiben benne él, csak meg kell találni magunkban! - Chester Bennington (RIP) Cím: RockStars Műfaj: Lotshot, Fanfiction, AU Banda: Bandaként (de máshogy) Páros: TaeKook (Jungkook x Taehyung, de nem kimondottan ezen va...