~I.~

562 42 6
                                    

Story of the rockban Saturday Snakes

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Story of the rockban Saturday Snakes






Soha életemben nem nyitottam ki még ennyire nehezen egy bőröndöt. Anyám a csomagjaimat nagybátyámmal küldte utánam, s a beszikszallagozott kartondobozokat úgy pakoltuk be a kicsi szobába. Egyedül voltam, nem igazán szerettem megosztani helyiséget bárkivel is. Egykeként nőttem fel, s remekül igazodott ehhez személyiségem. Nem kellettek tesók, túl sok barát se, vagy ismerős, nem voltam se irigy, se önző, és introvertált se, de jobb szerettem ezt így.

-Minden meg van? -kérdezte a férfi miközben, az utolsó dobozt is letette az ágy mellé. A szoba teljesen üres volt, tényleg sehol semmi, csak egyetlen egy ágy, egy éjjeliszekrény, egy L-alakú íróasztal a sarokban, s egy nagy szekrény. Üres, annyira üres volt, hogy bántotta a szememet.

-Igen. -válaszoltam, miközben a földön ültem, törökülésben, s otthonról elhozott cuccaimat kezdtem kipakolni a földre.

-Remek. -mondta, majd összecsapta tenyereit. -Legalább lesz helye a posztereidnek. -mosolyogta.

-Ja. -mondtam ridegen, nem azért mert nem kedveltem volna rokonom, csak az üres helyiség nyomasztott, s azon voltam minél előbb betöltsem dolgaimmal. Felrakni a képeimet, a bandák posztereit, kitölteni az üres polcokat, lemezeimmel, s kottás füzeteimmel. Hálát adtam az égnek, hogy nagy nehezen felvettek másodjára a fősulira, hiszen az anyagiak miatt, csak az ösztöndíj jöhetett szóba, így is örültem, ha a hangszerek mellett, maradt egy kis pénzem kajára, vagy egyéb dolgokra. Sajnos a CD pakolós nyári meló ehhez elég kevés volt, valamint az sem segített sokat, hogy nagy ritkán meghívást kaptam rendezvényekre, zenémmel felütni a hangulatot. Nem kecsegtető egy fiatal felnőtt számára, de nem volt értelme ezen rágódnom. Bármit megtettem azért, hogy elérjem azt amit akartam. -Anya nem küldött pénzt? -pillantottam fel rá, mire észbe kapva mondandóm -melyet valószínűleg elfelejtett- táskájába nyúlt, s kihúzott onnan két borítékot.

-Tessék. Az egyik egy csekk, a másik pénz. Azt üzeni, hogy takarékoskodj, és inkább arra költsd amire tényleg szükséged van, a csekket meg inkább csak végszükséglet esetén. -nyújtotta oda a két fehér tasakot, melyet elfogadtam, s felállva kinyitottam azokat. Egy zöld színű szalagozott, bélyegezett papírfecni, melynek értéke nem volt kevés, a másikban pedig összegumizott papírpénz. elhúztam számat. -Azt mondta, hogy nem ad többet, mert nem kajára költenéd, hanem felszerelésre, de küldeni fog pénzt, ha arról lenne szó. És én is. -folytatta, mire hitetlenkedve néztem rá.

-Minek Jae? Nem vagy az apám. -kérdeztem, s a két tasakot letettem a fehér asztalra, s elé sétáltam.

-Nem, de a húgom gyereke vagy. És felnőttél Taehyung, de attól még aggódunk. -jött közelebb s vállaimat megszorongatta. -Fél év múlva tudunk csak találkozni, magadra leszel utalva, ideje egy kis felelősséget tanulnod. -mosolygott, mire csak egy meleg ölelésbe vontam, s utoljára mélyet szippantottam illatából. Jae mindig úgy állt hozzám, mintha tényleg a saját apám lenne. Neki jól ment, mert ügyvédként dolgozott, amíg anyám csak egy étteremben volt pincérnő. Mindig segített nekünk, s ezért iszonyatosan hálás voltam, de ugyanakkor zavart a tény, hogy sokszor rá voltunk utalva. Többek között ezért akartam a saját lábamra állni, hogy ha egyszer sikerül, s befutok valahol, vagy zenei karrieremnek köszönhetően pénzhez jutok, ezt mind visszaadjam, s kisegítsem őt is, valamint egyetlen anyámat. -Mennem kell! Vigyázz magadra, és kérlek ne csinálj hülyeséget. Nagy buli az egyetem, főleg az ilyen... -vakarta meg tarkóját mikor elhúzódott. -az ilyen művészeti sulik. Lazábbak. Tényleg kerüld a hülyeséget, ismerem én az ilyet!

RockStarts - TaeKook [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang