Idegesen túrtam hajamba, ahogy a percek egyre csak pörögtek. Szinte megfulladtam a rám nehezedő stressztől.
A bajnokság.
A kibaszott bajnokság napja volt, s nem tudtam mire vélni a lámpalázat, ami jelenleg engem fojtogatott. Szabályosan pánikoltam, és nem tudtam helyén kezelni, hiszen sosem izgultam ennyire, semmi előtt. Sosem volt akadály embertömeg elé kiállni, s előadni magam, ám jelenleg ez teljesen felborult. Talán csak amiatt volt, hogy ekkora a mezőny és a tét. Nagyon féltem, s nem akartam a félelem miatt elrontani. nem akartam felsülni, beégni, és ezzel egy akkora csalódást okozni, hogy mindannyiunk álmát romba döntsem. S ugyan, nem csak rajtam múlt, -nyilván nem, de én még is úgy éreztem.
-Ide érzem a feszültséged Taehyung. Mi a baj? -kérdezte a szőke lány, s közben felém pillantott, ahogy az autót vezette.
Yuna kocsijában négyen ültünk, s a lány figyelmesen haladt Jungkook fekete Impalája után, ahogy egyre csak közeledtünk a helyszínre. Hoseok és Jimin mögöttünk ültek, s mind a ketten aludtak, hiszen egész éjszaka próbáltunk. Saját fáradtságom azonban nem tűnhetett fel, se nekem, se környezetemnek, hiszen a rettegés, az izgalom sokkalta nagyobb volt annál.
-Nem tudom. Izgulok. -mondtam, majd beljebb nyomtam magam ülésemben, s nagyot sóhajtottam.
-Ez természetes, te először jössz el ide. És először méretteted meg magad. És a tét is nagy. De én bízok benned, bízok bennetek. -mosolyodott el halványan.
-Nem érted. Ideges vagyok, pedig sose szoktam az lenni. Nincs lámpalázam kicsi korom óta, és most van. És ez zavar. -motyogtam, s közben a nyakamban lévő nyakláncomat kezdtem ujjaim között forgatni. Levettem magamról, majd a kezembe kezdtem ide forgatni, mit a lány tüzetesen nézett.
-Kabala? -kérdezte, s lelassított az autót, amint kitértünk egy kanyarra.
-Nem. Nem hiszek az ilyenekben, csak most el vagyok keseredve. Talán ez segít, vagy erőt ad... mit tudom én. -nevettem el magam, s bekötözött ujjaimat végighúztam a rezes zsinegen.
-Az egy húr? -kérdezte, s szép kezét a sebváltóra tette.
-Igen. A nagybátyámtól kaptam, mikor kisebb voltam. Azt nem mondta kitől, vagy honnan van, de azt hozzá tette, hogy vigyázzak rá, és hordjam mindig magamnál, mert akkor lesz rá szükségem, amikor a legkevésbé számítok rá. Nem tudom, hogy értette, hiszen ez csak egy A-hang húrja, egy olyan gitárhoz, ami Jungkooknak van. Mondjuk elég öreg, de sértetlen. Szinte tökéletes, nézd még a réz is hibátlan rajta, pedig tényleg gyakran hordom. -mondtam, s óvatosan a lány tekintetéhez emeltem, aki ugyan odafigyelt, s jól megnézte, bólogatva, de nem akartam az arcába tolni, hogy megzavarjam a vezetést.
-Lehet igaza van. Lehet pont most jön majd jól. -mosolyodott el.
-Talán igaza van. Mondjuk azon kívül, hogy merev, és néha engem is bosszant ahogy a nyakamban van, másra nagyon nem jó. -mondtam, majd visszaakasztottam nyakamba, s az ablak felé fordultam.
YOU ARE READING
RockStarts - TaeKook [Befejezett]
FanfictionA rock az a dolog, ami mindenkiben benne él, csak meg kell találni magunkban! - Chester Bennington (RIP) Cím: RockStars Műfaj: Lotshot, Fanfiction, AU Banda: Bandaként (de máshogy) Páros: TaeKook (Jungkook x Taehyung, de nem kimondottan ezen va...