Seol Ah's Pov :
" Oppa!!!! ඇයි ඔයා Sungyoonට ඒක කිව්වේ? " මං කෑගහලා ඇහුවා. මට ඇත්තටම Sungyoonට ඒක කියන්න කිසිම උවමනාවක් තිබ්බේ නෑ.
" ඇයි? එයා දැනගන්න එපැයිනේ. " Oppa ගානක් නැතුව කිව්වා.
" ඒක නෙමෙයි කෝ Hyomi? එයා ඇයි තාම ගෙදර ඇවිත් නැත්තේ? "" තාම ඉස්කෝලෙ ඇත්තේ. " මම කිව්වා.
" ඔයා නංගි ගැන හොයන්නෙ ඔහොමද?"
" ඔයා Hyomi ගැන මෙච්චර කාලයක් එහෙමවත් හෙව්වේ නෑනේ. " මං Oppaට එකට එක කිව්වා.
" හොඳයි හොඳයි. ඔයා හරි. ඔයා එක්ක කට ගහන් ගිහින් මං මොකටද නිකන් චොර වෙන්නේ. " Oppa එහෙම කියලා හිනා උනා.
" ඒක නෙමෙයි Seol Ah , ඔයා Sungyoonගෙන් divorce වෙන්න ගත්ත තීරණය හරි. " Oppa ආයේ ටික වෙලාවකින් කිව්වා.
" Oppa ඉතින් කොහොමත් Sungyoonට මුල ඉදන්ම කැමති වුනේ නෑනේ. " මං ඔරවගෙන කිව්වා. " දැන් ඇයි ඔයා කියන්නේ මං හරි කියලා? "
" එයා ඉස්සර හිටපු Sungyoon නෙමෙයි. ඔයා දන්නවනේ මට මිනිස්සු දැක්කාම එයාලව හොදට තේරුම් ගන්න පුළුවන් කියලා? එයා පොඩ්ඩක්වත් දුක් වෙන්නේ නෑ වෙච්ච දේවල් වලට. ඒ වගේම මං හැමදේම කියද්දී එයාගේ ඇස් කේන්තියට රතු වෙච්ච තරම්. "
මං කොච්චර අමාරුවෙන් හිත හදාගෙන හිටියත් Oppa ඒ කියපු දේවල් වලට මගේ හදවත ආයේ පසාරු කරගෙන ගියා වගේ.
" Oppa ඇති. මට කමක් නෑ එයා මං ගැන කොහොම හිතුවත්. "" ඔයා අඩනවාද ඔය? කියන්න එපා ඔයා ඒ බූරුවාට තාම ආදරේ කරනවා කියලා?"
" මං කොහොමද එයාව අමතක කරන්නේ? " ඇත්තටම මම කොහොමද ඒක කරන්නේ?
" දැන් අඩන්න එපා. ඔයා දන්නවනේ ඔයා අඩනවාට මම පොඩ්ඩක්වත් කැමති නෑනේ. ඒ කාලෙත් ඔයා දුක් වෙයි කියලා තිබ්බ බයටයි මං ඔය දෙන්නා marry කරනවාටත් මුකුත් නොකිව්වේ. ඒත් දැන්.... " Oppa එකපාරටම මාව බදාගෙන මගේ ඔලුව අත ගාන්න ගත්තා.
🍀🍀
Bomin's Pov :
Jibeom hyung මාවත් එක්කගෙන එදා හවස Yuraලාගෙ ඉස්කෝලෙ ගාවට ආවා. මං එන්න අකමැති වුනා. මොකද කවුරු හරි අපිව දැක්කොත් කියන බයට. විශේෂයෙන්ම staff එකෙන්. ඒකත් අපි දෙන්නා ආවේ හොරෙන් නිසා තවත් බයයි.
ESTÁS LEYENDO
Puzzle Pieces
Fanficum...this is my first ff so I don't know you guys will like it. but yeah please support me. and thank you.