RIRE DANS SA BARBE| 2. Bölüm
"Komiser Jongin, efendim bu habere acilen bakmanız gerek."
Adam elindeki gazeteyi masaya bırakırken komiserin eli gazeteye uzandı:
'Avukat Kim Taehyung, dün gece Seul Özel Lisesi'nin laboratuvar odasında ölü bulundu. Yere kanla çizilen 'K' harfi dışında olay mahallinde bir ipucu bulunamadı, avukatın şüpheli ölümü hakkında henüz bir ilerleme kaydedilmese de polis bu işin peşini bırakmayacak.'
"Kahretsin.." Polis endişeyle komiserine baktı. "Bunu biliyor muydunuz?" Jongin hırsla elindeki kağıt parçasını odanın bir köşesine attı. "Hayır. Bana şüpheli gelen kişi Kim Taehyung'du bu gece onun bir şeyler planlayacağını düşünmüştüm." Endişeyle alt dudağını ısırdı. "Oraya adam dikin demiştim!"
Polis irkildi. "Dikmiştik efendim, inanın her an her saniye gözümüz evin üzerindeydi. Nasıl böyle bir şey oldu anlamadık."
"Nasıl olabiliyor? Oraya o kadar adam dikmişken nasıl o evden sessizce çıkabiliyor, nasıl ve neden eski lisesine geri dönüyor?"
"Efendim, Kim Taehyung'un Im Nayeon'un ölü bulunduğu yerde öldürülmesi sizce de tesadüften fazlası değil mi?"
Jongin oturduğu koltuktan kalktı. "Dün geceki misafirleri tekrar buraya çağırın, hepsiyle tekrar görüşmek istiyorum.
🦋🦋
"Halen daha bunun nasıl olduğuna anlam getiremiyoruz, nasıl olur?" Lalisa önündeki kağıt mendil kutusundan bir mendil daha alarak akan burnunu sildi. "Neden?"
"Sırada başkası mı var?"
"Bayanlar, sakin olun. Kim Taehyung'un ölümü sırada bir olay değil fakat ağlayarak hiçbir sonuca ulaşamayız."
Jungkook alnını kırıştırdı. "Kim, neden Taehyung'u öldürsün? Kimseye bir zararı yoktu!"
"Dün olanlar.." Jisoo'nun konuşmasıyla tüm gözler ona sabitlenmişti.
"Dün ilginizi çeken ne oldu Bayan Kim?"
Jisoo derin nefes alarak, "Dün.. Taehyung laboratuvardan bahsetti. Ve kitap meselesinden. Onu öldüren her kimse burada ne konuşulduğunu biliyor."
Jongin gergin bakışlarını ağlamak üzere olan Kim Jisoo'ya çevirdi. "Burada olan burada kalır, eğer aranızdan biri casusluk yapmıyorsa da zaten öyle kalacaktır."
"Ne yani, içimizde bir katil mi var?"
"Her şey çok karışık ve halen daha olayı çözmek için uğraşıyoruz."
"Peki.. Anı anlatmaya devam edecek miyiz?"
"Sizi zorlayamam, buna hakkım yok. Fakat anlatmanız bizi katile bir adım yaklaştıracak."
Lalisa parmak eklemlerini çıtırdattı, "Ben anlatmak istiyorum."
"Lütfen."
"Yıl 2014, Nayeon'un cinayetinin işlendiği gün. Zil çalmıştı ve herkes okuldan çıkmak için toplanıyordu. Taehyung'un anlattığı gibi Nayeon onu laboratuvara çağırdı. Aradan birkaç saniye geçti geçmedi, sınıftan biri Taehyung'un sırasının önünde durdu. O zaman bu bana dikkat çekici gelmemişti fakat dün onun anlattıklarıyla birleştirince ortaya garip durumlar çıkıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rire dans sa barbe ✓
Mystery / ThrillerBundan altı sene önce okul laboratuvarında karnından bıçaklanmış bir şekilde ölü bulunan Im Nayeon'un cinayetinin tek bir şüphelisi vardı, o saate okulda bulunan tek kişi Park Chaeyoung. Fakat evinde karnından bıçaklanmış bir şekilde ölü bulunan Jun...